کدخبر: ۲٤٦٤۱
۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱٤
چاپ

نگارش فیلمنامه "ملک سلیمان۲" تمام شد

بیرجند رسا- قديريان، فيلمنامه‌نويس گفت: اگر وضعيت حمايت مشخص شود هرچه زودتر جلوي دوربين مي‌رود/ قسمت اول جهاد با دشمن بود و قسمت دوم جهاد اکبر/ شرایط ساخت آماده شود روی قسمت سوم، معجزات سليمان هم کار مي‌کنیم

نگارش فیلمنامه "ملک سلیمان۲" تمام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا به نقل از نسیم ، عبدالحمید قدیریان فیلمنامه نویس «ملک سلیمان2» درباره روند نگارش این کار به خبرنگار «نسیم»، گفت فیلمنامه که تقریبا تمام شده و این روزها منتظریم که وضعیت حمایت از تولید فیلم مشخص شود تا برای آغاز فیلمبرداری تصمیم گیری کنیم.

قدیریان درباره مضمون قسمت دوم «ملک سلیمان» افزود: قسمت اول درخواست مُلک بود و البته شروع فتنه ها. حالا در قسمت دوم مسلط شدن سلیمان نبی بر اوضاع را می بینیم. یعنی یک دفعه یک سری موجودات شرور به جامعه اضافه می شوند و سلیمان است که باید ببیند با اینها چه باید بکند.

قدیریان که در قسمت اول «ملک سلیمان» هم به عنوان طراح صحنه کنار شهریار بحرانی بود، ادامه داد: در این قسمت آن قدر حجم فتنه ها زیاد می شود که تعداد زیادی کافر می شوند اما سلیمان تلاش می کند فتنه را جمع کند و بر اوضاع مسلط شود. به بیان بهتر قسمت اول جهاد با دشمن بود و قسمت دوم جهاد با نفس یا جهاد اکبر.

قدیریان توضيخ داد: مردم در جنگ فیزیکی با دشمنان خیلی خوب عمل می کنند اما در جنگ نفس بسیاری کم می آورند. سلیمان هم اگر بخواهد ملکی مانند بهشت برپا کند باید بر اشرار مسلط شود یا آنها را از بین ببرد؛ چه اشرار انسانی و چه اشرار جنی. وقتی بر اوضاع مسلط شد آن وقت است که به قسمت سوم می رسیم.

عبدالحمید قدیریان با بیان اینکه بسیاری از مخاطبان از همان قسمت اول انتظار تماشای معجزات سلیمان را داشتند، گفت: در قسمت سوم است که بهشت سلیمانی را می بینیم و معجزات سلیمان را. امیدوارم شرایط ساخت قسمت دوم هرچه زودتر آماده شود که با تمرکز بیشتر بر  روی قسمت سوم کار کنیم.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.