کدخبر: ۳۳٤۵۵
۰۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۳
چاپ

مسئول سیاسی سپاه انصار الرضا(ع):

شناخت دشمن بهترین سلاح در برابر هجمه‌های آنان است

بیرجند رسا-مسئول سیاسی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: در شرایط حساس کنونی شناخت دشمنان بهترین و مهم‌ترین سلاح در برابر هجمه‌های آنان است.

شناخت دشمن بهترین سلاح در برابر هجمه‌های آنان است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا به نقل از فارس ، مهدی مزگی‌نژاد صبح امروز در نشست سیاسی بصیرتی بسیجیان بشرویه اظهار داشت: امروز قدرت و ابهت انقلاب اسلامی در دنیا بر همه آشکار شده است.

وی ادامه داد: اکنون تمام دنیای استکبار در برابر انقلاب اسلامی و ارزش‌های بر حق آن ایستاده است و اگر هشیار نباشیم و برای لحظه‌ای غفلت کنیم به طور یقین ضربه‌های جبران‌ناپذیری را متحمل می‌شویم.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی شناخت دشمن را بهترین سلاح در برابر هجمه‌های آنان دانست و گفت: مقام معظم رهبری نیز در بیانات خود بارها بر این موضوع تاکید کرده‌اند که این مسئله اهمیت مقوله دشمن‌شناسی را بیشتر آشکار می‌کند.

مزگی‌نژاد تاکید کرد: علاوه بر شناخت دشمن، کسب درک و شناخت کافی نسبت به خود و وظیفه‌ای که به عنوان یک فرد مسلمان ایرانی در برابر انقلاب و ولایت داریم نیز ضروری است.

وی تصریح کرد: اطاعت از ولایت و ماندن در سنگر ولایت فقیه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب تعهدی بر گردن همه ما است و باید انقلاب اسلامی را که امانتی بزرگ و یادگار خون شهدا است را سربلند و سالم تحویل نسل آینده بدهیم.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) بیرجند افزود: انقلاب اسلامی امروز موفق‌تر از گذشته در مسیر رو پیشرفت خود حرکت می‌کند و این نتیجه وحدت و انسجام ملت ایران و پایبندی به اهداف انقلاب است.

مزگی‌نژاد گفت: امروز ما بیشتر از گذشته شاهد استقامت و ایستادگی جوامع مسلمان در برابر مستکبران هستیم که این نشانگر به ثمر رسیدن اهداف انقلاب اسلامی ملت ایران و انتقال ایدئولوژی و اصول این انقلاب به دیگر جوامع مظلوم مسلمان و حتی غیر مسلمان در دنیا است.

وی اظهار داشت: به زانو در آمدن رژیم کودک‌کش و غاصب اسرائیل در برابر ایستادگی مردم اندک و مظلوم غزه نشانگر قدرت گرفتن مسلمانان در دنیا است و در این میان سران کشورهای عربی که دست نشانده استکبار هستند و منافع آنان با منافع استکبار گره خورده است جایگاه خود را در خطر می‌بینند.

مسئول سیاسی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با تاکید بر فاصله نگرفتن از ارزش‌های اصیل انقلاب تصریح کرد: با تقویت و اشاعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید نسبت به حذف ناهنجاری‌های جامعه اقدام کنیم و نگذاریم که شیوع برخی رفتارهای ضد ارزشی خدشه‌ای به اصل انقلاب اسلامی وارد نکند.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.