کدخبر: ۳٤۰۵۸
۳۰ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۸
چاپ

امیر حاتمی در نشست‌خبری:

جنگنده "صاعقه" تا سال ۹۴ دوکابینه می‌شود/ جنگنده بومی "قاهر" در مسیر تکامل

بیرجند رسا-جانشین وزیر دفاع از دوکابینه شدن جنگنده "صاعقه" در سال ۹۴ خبر داد و گفت: جنگنده بومی "قاهر" نیز مسیر تکاملی خود را طی می‌کند.

جنگنده "صاعقه" تا سال ۹۴ دوکابینه می‌شود/ جنگنده بومی "قاهر" در مسیر تکامل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا به نقل از تسنیم،امیر سرتیپ امیر حاتمی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، صبح امروز در نشست خبری که در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در طراحی و ساخت سامانه‌های نظامی، گفت: هرآنچه را در حوزه دفاعی نیاز باشد خودمان تولید می‌کنیم و توانایی ما تحت تأثیر هیچ تحریم و محدودیتی قرار نمی‌گیرد.

وی با اشاره به عزم و اراده ملت ایران در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌های غرب گفت: تنها راه ماندن در برابر فشارها و تحریم‌ها و دشمنی‌ها ایمان، توکل به خدا و تلاش و عزم جهادی است.

امیر حاتمی از دوکابینه شدن جنگنده "صاعقه" در سال 94 خبر داد و گفت: جنگنده بومی "قاهر" نیز مسیر تکاملی خود را طی می‌کند.

وی در خصوص ائتلاف غرب به‌فرماندهی آمریکا علیه جریان تکفیری داعش، تأکید کرد: همه دنیا وقتی عراق مقابل ما بود از آن حمایت می‌کردند، اما وقتی منافع‌شان تغییر کرد، در برابر عراق ایستادند، مانند داعش که از آن در سوریه حمایت و تجهیز کردند، اما وقتی در عراق از مسیر خواسته آنها خارج شد علیه آن ائتلاف تشکیل دادند تا با آن مقابله کنند، اما ما فریب فریب‌کاران را نمی‌خوریم.

جانشین وزیر دفاع از رونمایی پروژه‌های جدید هوایی و موشکی و خودرویی در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت که وزیر دفاع، این هفته در نمازجمعه تهران سخنرانی خواهد کرد.

وی با اشاره به گردهمایی بزرگ فرماندهان از رده گردان به بالا در دفاع مقدس در 5 مهرماه در سراسر کشور، گفت: این برای اولین بار است که این حجم از فرماندهان در یک همایش با نام «قافله خورشید» گرد هم می‌آیند و در مراسم تهران نیز سردار سرلشکر غلامعلی رشید جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح و امیر سرلشکر حسنی‌سعدی معاون هماهنگ‌کننده ستادکل سخنرانی خواهند کرد.

امیر حاتمی با برشمردن توانمندی ایران در عرصه منطقه و بین‌المللی، گفت: ایران با ایجاد یک حریم امن برای خود توانسته است خواب تمامی دشمنان و تروریست‌ها را آشفته کند و امروز باید گفت که ایران قدرتمندترین کشور در مبارزه با آشوب‌طلبان منطقه است که توسط استکبار حمایت می‌شوند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها