کدخبر: ۳٤٤۳۲
۰۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰٦
چاپ

شریفی:

مهارتهای زندگی قبل از ازدواج به جوانان آموزش داده شود / مراسم ازدواجم در نهایت سادگی برگزارشد

بیرجندرسا-سرپرست مرکز اموربانوان و خانواده استانداری: آموزش 45 دقیقه ای در کارگاهای آموزشی مراکز بهداشت کافی نیست و زوجین حداقل باید در 12 جلسه کارگاهی این آموزشها را فراگیرند.

مهارتهای زندگی قبل از ازدواج به جوانان آموزش داده شود / مراسم ازدواجم در نهایت سادگی برگزارشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا,سرپرست مرکز اموربانوان و خانواده استانداری در گفتگو با زن امروز, با بیان اینکه ازدواج های امروز آگاهانه صورت نمی گیرد گفت: زوجین معمولا براساس احساسات و قلیان جوانی تصمیم به ازدواج می گیرند و شناخت کافی بین زوجین اتفاق نمی افتد و دلیل اختلافات درابتدای زندگی نیز عدم شناخت از روحیات یکدیگر است.
مژگان شریفی گفت: مهارتهای زندگی قبل از ازدواج به جوانان آموزش داده شود تا میزان آگاهی زوجین از هم بالا برود.
 وی گفت: آموزش 45 دقیقه ای در کارگاهای آموزشی مراکز بهداشت کافی نیست و زوجین حداقل باید در 12 جلسه کارگاهی این آموزشها را فراگیرند.
 سرپرست مرکز اموربانوان و خانواده استانداری گفت: امیدواریم با همکاری سازمانهای متولی در امر ازدواج بتوانیم کارگاههای آموزشی با حضور اساتید مجرب علوم دینی و روان شناسی در سطح استان برگزار نماییم تا زوجین بعد از حضور در این کارگاه ها مجوز ازدواج دریافت کنند .
 درپایان وی با بیان اینکه علاقه و ایمان قلبی به مراسم ازدواج ساده داشتم گفت: مراسم ازدواج خودم بسیار ساده بود و در بقعه متبرکه بی بی زینب خاتون عقد کردیم و مهریه ام را همان ابتدا به همسرم بخشیدم  که یکی از بهترین خاطرات زندگی ام همان مراسم عقدم بود
 
 

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.