کدخبر: ۳۵۷۱۲
۰۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳٦
چاپ

درخواست اکبر عبدی ازبنیادشهید

بیرجندرسا-از رئیس بنیاد شهید درخواست دارم که این عزیزان را جزو شهدا اعلام کنند، یکی به این دلیل که کار دفاع مقدسی می کردند و یکی هم به خاطر اینکه دنبال رزق و روزی برای همسر و فرزندان خود بودند.

درخواست اکبر عبدی ازبنیادشهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از مشرق, اکبر عبدی بازیگر سینما و تلویزیون که چندی پیش در منزل مادر شهیدان میرعلی اکبری حاضر شده بود، خطاب به بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مگر نمی گویند اگر کسی برای روزی خانواده اش کار کند جهاد اکبر کرده و اگر در این راه کشته شود شهید محسوب می شود. این 6 عزیزی که در جریان ساخت فیلم سینمایی معراجی ها با ما کار می کردند، و به علت انفجار سوختند و از بین رفتند هم کار دفاع مقدسی انجام می دادند و هم برای خانواده خود زحمت می کشیدند.

وی افزود: یکی از این عزیزان جواد شریفی، انسان وارسته و پاکی بود و به نظر من سیم ایشان به خدا وصل بود. او سالها مامور خنثی کردن مین در نیروی زمینی بود و خدمت می کرد. از رئیس بنیاد شهید درخواست دارم که این عزیزان را جزو شهدا اعلام کنند، به دو دلیل که هم کار دفاع مقدسی می کردند و هم دنبال رزق و روزی برای همسر و فرزندان خود بودند.

اکبر عبدی با توجه به انفجاری که حین بازی در معراجی ها رخ داد گفت: چون در تحریم هستیم به ما مواد منفجره مخصوص فیلم نمی دهند و ما مجبور هستیم از مواد واقعی استفاده کنیم. بخاطر آتش از بنزین سوپر استفاده می کردیم و این دلیل انفجار و متاسفانه منجر به از دست دادن عزیزانمان شد.

 
 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها