کدخبر: ۳۵۷۱۳
۰۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:٤۳
چاپ

شبکه های اجتماعی بازیگران؛ محل ارتباط با هواداران یا میدان خودنمایی و مدلینگ ؟!!

بیرجندرسا-استفاده از شبکه های اجتماعی که در میان هنر پیشه ها ، ورزشکاران و چهره ها به بهانه ارتباط دوسویه و بیشتر با مردم ومخاطبانشان باب شده است بیش از هرچیز شبیه میدانی برای عقده گشایی ، خودنمایی و نمایش سفرهای خارجی برخی از چهره ها شده است.

شبکه های اجتماعی بازیگران؛ محل ارتباط با هواداران یا میدان خودنمایی و مدلینگ ؟!!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از ساحل گمیشان , استفاده از شبکه های اجتماعی که یکی از ارمغانهای وارداتی غرب در ایران است بدون هیچ گونه تغییر ، بومی سازی و هماهنگی با فرهنگ ایرانی اسلامی ما دقیقا به سبک غربی در حال فراگیری و گسترش است دریغ از حتی یک صدای اعتراض !!

نمی دانم ترس از انگ افراطی شدن است یا ... هرچیز دیگر که این طور همه مهر سکوت بر لب زده اند و یا شاید هم  آنقدر شبکه های ماهواره ای خوراک مسموم به خورد جامعه داده است که در برابر چنین پدیده ای خود به خود حساسیت زدایی شده است!!

بازیگران زن که به حکم قانون صدا و سیما ملزم به رعایت حد و حدود مشخص در برنامه های تلوزیون هستند به راحتی این حد و مرزها را در صفحات مثلا شخصی خود شکسته اند و با آرایش های بسیار غلیظ و حجاب بسیار بسیار نامتعارف و زننده برخی اوقات به سختی می توان تشخیص داد حتی تکه پارچه ای به عنوان روسری بر سر دارند یا خیر ،

برخی اوقات سگ های بزرگ و کوچک در بغل دارند و در اکثر تصاویر مانند مدلینگ های خارجی که به هیچ عنوان در شان بانوی مسلمان ایرانی نیست تصاویر خود را در صفحات شخصی صفحاتی که فقط نام شخصی بودن را یدک می شکشد و گاها هزاران بازدید کننده دارد به اشتراک می گذراند

ارتباط دوسویه با هواداران!!!

این چه ارتباطی است که در آن  هنر پیشه با پوشش زننده در حالی که سگی را در آغوش دارد و در کشورهای اروپایی در حال قهقهه زدن منتشر می کند

کدام پیام و کدام فرهنگ را در این ارتباطات اجتماعی به خورد بازدیدکنندگان خود که اکثرا نوجوانان معصوم این مرز و بوم هستند را می دهند ؟

انگار همه پذیرفته اند که نباید رفتارهای متعارف اسلامی را از برخی هنرپیشگان انتظار داشت  !!

چرا وزارت ارشاد با این پدیده شوم کمترین برخوردی نمی کند ؟

چرا همه صداها در گلو خفه شده است؟ چرا صدای اعتراضی به گوش نمی رسد؟

و هزاران سوالی که در ذهن میگذرد

با هم فقط بخش کوچکی از این تصاویر را ببینم.

Golestanema3

بهاره خانم رهنما که از سفر اروپا برگشته است، این سلفی را به نشانه اعلام حضور در وطن به اشتراک گذاشته است. بهاره جان در عکس هایش بارها نشان داده که به جواهرات و زیور آلات خیلی علاقه دارد.

Golestanema3

همین چند هفته پیش بود که عکسی در شبکه های اجتماعی از چکامه چمن ماه نشان می‌داد که موهای خود را از ته تراشیده بود! ماشاالله چه رشدی دارند!

Golestanema3

عکس یادگاری سحر جعفری جوزانی و نیوشا صیغمی. وقتی میک‌آپ و فتوشاپ در دسترس نباشد، میتوان از فلش دوربین کمک گرفت!

Golestanema3

این هم "سلفی از روی بیکاری" حدیثه تهرانی، بازیگر سریال های ایرانی.

Golestanema3

نگران نباشید، این موجود حیوان خانگی خاطره اسدی است و در این عکس دارد با او بازی می‌کند!

Golestanema3

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها