کدخبر: ۳۵۷۱٤
۰۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵٤
چاپ

از عکس یادگاری با ماکت زن برهنه تا مجری برنامه قرآنی!

از عکس یادگاری با ماکت زن برهنه تا مجری برنامه قرآنی!

بیرجندرسا-محمد رضا شریفی نیا که به عنوان نماینده کشورمان به برزیل رفته بود و تا توانسته بود برای رسیدن به امیال خود تاخته بود و پس از آن همه انتقادهای شدید، مجری برنامه قرآنی "نشانه ها" شده است!!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کریمه، محمدرضا شریفی نیا که از بازیگران به نام سینمای ایران است چندی پیش با حضور در کاروان برزیلی ها برای به اصطلاح تشویق تیم ملی کشورمان عازم برزیل شده بود که دست گل یا بهتر است بگویم دسته گل هایی را به آب داد!

که یکی از آن دسته گل ها این بود که در اقدامی سوال برانگیز و عجیب، سر خود را همراه با یک بازیگر زن دیگر در قالب صورت‌ های یک نقاشی با پوشش نامناسب قرار داده و مشغول خوشگذرانی شده اند..

حقیقتا با این جماعت که نام هنرمند را بر روی خود نهاده اند، چه باید گفت؟ آیا این رفتار آنها نیز در راستای اقدامات فرهنگی آنها بوده و یا آنان تاکید دارند که در این سفر نماینده ملت ایران نبوده اند؟!

این مسئله نشان می ‌دهد که جامعه هنری ایران کماکان توجهی به ارزش‌ های دینی و اسلامی حاکم بر جامعه ندارد و بر شیوه غربی خود حرکت می ‌کنند.

و حالا همان بازیگری که به عنوان نماینده کشورمان به برزیل رفته بود و تا توانسته بود برای رسیدن به امیال خود تاخته بود؛ و پس از آن همه انتقادهای شدید؛ مجری برنامه قرآنی "نشانه ها" شده است!!

گفتنی است که این مستند قرآنی با اجرای محمدرضا شریفی ‌نیا و گویندگی جلیلوند هر شب ساعت 22:30 دقیقه از شبکه آموزش پخش می‌شود.

مستند قرآنی "نشانه" همزمان با ایام محرم و با اجرای محمدرضا شریفی نیا از شبکه آموزش سیما به روی آنتن می ‌رود.

این مستند آیات موجود در قرآن را با توجه به علم امروز تحلیل و به تصویر می‌ کشد؛ همچنین این مستند قرآنی اشاره دارد به آیات قرآنی در زمینه مسائل پزشکی، علمی، تاریخ، شیمی اشاره دارد و با توجه به علم روز حقیقت ان را به نمایش می‌ گذارد.

این مستند در 10 قسمت 30 دقیقه ‌ای تولید شده است که در هر قسمت از این مستند یک آیه با تصاویر علمی و بحث‌ های کار‌شناسی را مورد تفسیر و تحلیل قرار می‌ دهد.

ناگفته نماند که این برنامه به تهیه کنندگی علیرضا سپهرین و گویندگی جلیلوند هر شب ساعت 19 از شبکه آموزش سیما پخش می ‌شود.

نکته جالب توجه اینجاست؛ بازیگری پر حاشیه که پس از بازگشت از سفر برزیل خبر ممنوع التصویر شدنش گوش فلک را پر کرده بود؛ حالا شده مجری یک برنامه نورانی!!

در ادامه مجید یراق بافان مجری با سابقه برنامه قرآنی تلویزیون گفت: اگر برای خانواده ی ما دو امکان انتخاب باشد که به پارک و شهر بازی برویم و یا به جلسه ی روضه، قطعا به روضه می رویم؛ در روضه حالمان خوبتر می شود. سرحال می شویم.

وی افزود: حوزه دین و اندیشه یک حوزه سهل و ممتنع است؛ من کل رسانه را به معنای عامش می گویم؛ موضوع دین واندیشه و قرآن و اهل بیت موضوعی است که سیبل هدفش قلب و روح و روان مخاطب است؛ روح و روان و قلب و فطرتی که خدایی است.

یراق بافان ادامه داد: "فطرة الله التی فطر الناس علیها" ما برای کسب توفیق و اثرگذاری بر مخاطب در این حوزه صدها قدم از سیاست، ورزشی، اقتصاد جلوتر هستیم؛ زیرا خلقت مخاطب ما الهی است.

این مجری با سابقه برنامه قرآنی تصریح کرد: در عین حال که این مسئله یک نقطه موفقیت و یک فرصت است اما اگر درست از آن استفاده نکنیم، خودش یک تهدید می شود. بدین صورت که اگر به اعتقادات و باورهایی که مردم با آن رشد کرده اند خدشه وارد کنیم یعنی اگر مطلب ناب دینی به مخاطبانمان ارائه نکنیم، قطعا آنها خیلی زود متوجه می شوند. زود متوجه می شوند این را که فطرت و قلبشان دارد جراحت می بیند. آن وقت سریع موضع می گیرند؛ زیرا فطرت و روح و دانسته هایشان با دین آشنا است.

آری، مجری خوب کسی نیست که زیاد حرف بزند و مردم او را با حرف زدنش تأیید کنند! مجری خوب مجری ای است که اگر بیاید جلوی دوربین چشم به چشم مردم شود و هیچ چیز هم نگوید مردم صداقت و درستی او را از چشمانش باور کنند.

زیرا چشم آدمها، صادق ترین عضو بدن است؛ به چشم نگاه کنند می فهمند. بیشتر از آنچه که باید دنبال پالایش و مراقبه از زبانش باشد باید به دنبال پالایش و مراقبه درونی اش باشد.

آنوقت آن چشمی که قبل از زبان با مردم صحبت می کند این صاف بودن را منتقل می کند...

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.