کدخبر: ۳۵۸۰٤
۱۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۹
چاپ

بدون هیچ گونه مواد شیمیایی

اولین خوشبو و ضدعفونی کننده نانویی ساخته شد

بیرجندرسا-یک مخترع ایرانی موفق به ساخت اسپری های سه کاره ای شد که می تواند بوی نامطبوع فضا را خنثی کرده، بدون اینکه گازهای زیان آوری مانند بوتان و پروپان در فضا به وجودآید.

اولین خوشبو و ضدعفونی کننده نانویی ساخته شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا سید رضا شخص امام پور - مخترع اسپری های گیاهی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این اسپری ها در سلامتی افراد موثرند چراکه در آن از عصاره های کاملا گیاهی استفاده شده و هیچگونه عوامل شیمیایی ندارند.

وی افزود: اسپری های خوشبو کننده هوای گیاهی، علاوه بر خوشبوکنندگی هوا و خنثی بوی نامطبوع، سطوح را ضد عفونی می کند و هیچگونه عارضه ای برای پوست افراد ندارد.

وی با اشاره به اینکه اسپری گیاهی مشابه خارجی ندارند، اذعان داشت: اینها اولین معطر سازی هستند که عوارض زیست محیطی ندارند و از فناوری نانو در آن استفاده شده است.

امام پور اظهار داشت: با استفاده از این اسپری ها، استفاده از اسپری های گازدار منتفی شده و به هیچ عنوان برای افراد آلرژی زا نیستند.

وی اعلام کرد: اسپری های گیاهی، اولین ترکیبی در دنیاست که خاصیت خنثی کنندگی دارد و می تواند بوی خوب را جایگزین بوی بد کند.

وی با اشاره به دیگر مزایای این اسپری ها گفت:از این اسپری گیاهی می توان در اتومبیل، داخل کفش استفاده کرد و همچنین قابلیت کاربرد در نوشیدنی ها را نیز دارد.

امام پور با بیان اینکه استفاده از این اسپری در کفش نیز کاربردی است، خاطرنشان کرد: از آنجایی که مهم ترین عامل سرایت میکروارگانیسم ها به داخل خانه کفش است، با اسپری گیاهی می توان از سرایت و افزایش میکروارگانیسم های کفش به خانه جلوگیری کرد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها