کدخبر: ۳٦٤۷۹
۰۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۵
چاپ

یکی از یادگاران دفاع مقدس در فردوس:

اینترنت و ماهواره خط‌مقدم دشمن در جنگ نرم است

بیرجندرسا-یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس در فردوس گفت: اینترنت و ماهواره خط‌مقدم دشمن در جنگ نرم است.

اینترنت و ماهواره خط‌مقدم دشمن در جنگ نرم است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از فارس, حسین غفاری صبح امروز در یادواره شهدای دانشجو و گرامیداشت شهدای هسته‌ای در فردوس اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون فداکاری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی افزود: فداکاری و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مثال‌زدنی و در هیچ جای دنیا، نمونه و همتایی ندارد، رزمندگانی که به سبب حفظ خاک وطن و ناموس از همه هستی خود گذشتند و بدون هیچ اجباری راهی جبهه‌های نبرد علیه باطل شدند.

این یادگار دوران دفاع مقدس تصریح کرد: اگر چه در جنگ سخت از قافله عقب ماندیم و شهادت نصیب ما نشد ولی امروز باید در جنگ نرم بسیار مراقب باشیم تا بتوانیم از خون شهدا پاسداری و راه آنان را ادامه دهیم.

غفاری با اشاره به اینکه امروز دشمن با اینترنت و ماهواره به جنگ جوانان ما آمده است، یادآور شد: باید حواستان را جمع کنید چرا که دشمن در خط مقدم است و اگر از خط عقیدتی و ایمان شما عبور کند، باید در محضر شهدا جوابگو باشید.

وی که با کوله‌باری از خاطره در این یادواره حضور یافته بود، به بیان خاطرات دوران دفاع مقدس پرداخت و یادگاری‌هایی چون چفیه و خاک جمجمه شهید، بمب، مین، ساعت شهید و سنگ حرم امام حسین(ع) را که در کوله پشتی خود نگهداری می‌کرد به حاضران نشان داد و مردم نیز خود را با این یادگاری‌ها متبرک کردند.

بسیج امتداد راه عاشورا است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فردوس نیز اظهار کرد: بسیج امتداد راه عاشورا و راه شهدا همان راه عاشورا و راه امام حسین(ع) است.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی غلامی هدف از برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم و نیز یادواره‌های شهدا را زنده نگه‌داشتن یاد امام حسین(ع) و شهدا دانست و افزود: برگزاری عزاداری‌ها و یادواره‌ها سبب ازدیاد محبت نسبت به اهل بیت(ع) و شهدا و نیز افزایش ایمان و معرفت دینی می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز دشمن در برابر ملت ایران ناتوان و عاجز شده و به همین سبب ترور دانشمندان ایرانی را در پیش گرفته که این ترورها نیز نشانه زبونی دشمن در برابر اراده محکم ملت ایران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فردوس یادآور شد: رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس دریافتند که تنها راه مقابله با دشمن و استکبار جهانی، ایثارگری و فداکاری است و امروز نیز تنها راه برون‌رفت از مشکلات، مقاومت و ایثارگری است.

غلامی، نترسیدن از قدرت پوشالی دشمن، تکلیف‌گرایی، معرفت نسبت به شهدا و زنده نگه‌داشتن یاد حقیقت و خاطره شهادت را از دیگر علل برگزاری یادواره‌ها عنوان کرد.

لازم به ذکر است در حاشیه این یادواره نیز نمایشگاهی با عنوان "ترنم ظهور" در محل هیئت رزمندگان اسلام فردوس برگزار و تصاویری از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده بود.

گفتنی است یادواره شهدای دانشجوی فردوس به یادبود 12 شهید دانشجوی این شهرستان و نیز چهار شهید هسته‌ای ایران اسلامی، شهید احمدی روشن، رضایی‌نژاد، شهریاری و علی‌محمدی برگزار شد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.