کدخبر: ۳٦٦۰۷
۰۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۳
چاپ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فردوس خبر داد

راه‌اندازی 160 شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان در سال‌های اخیر

بیرجندرسا-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فردوس گفت: در حال حاضر تعداد شبکه‌های فارسی‌زبان ماهواره به 166 شبکه افزایش یافته و این نشانه تلاش دشمن علیه نظام اسلامی است.

راه‌اندازی 160 شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان در سال‌های اخیر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از فارس,حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی غلامی شامگاه سه‌شنبه در یادواره شهدای دانش‌آموز که در حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی حضرت فاطمه معصومه (س) شهرستان فردوس برگزار شد، اظهار کرد: نقشه راه همه ما، شهدا هستند که برای رسیدن به سعادت باید از رفتار و کردار آنها الگوبرداری کنیم.

وی یکی از اسامی روز قیامت را "یا ویلتا" عنوان کرد و افزود: انسان در روز جزا می گوید ای کاش شیطان و دوست گمراه را به عنوان رفیق و همدم خود قرار نمی‌دادم، چراکه این دوست گمراه مرا از یاد خدا غافل کرد. خداوند در آیه 69 سوره نساء چهار گروه دوست برای انسان معرفی می‌کند تا انسان با این چهار گروه رفاقت کرده و در دنیا و آخرت سعادتمند شود.

غلامی پیامبران، انسان‌های راستگو، شهدا و افراد صالح را چهار گروهی دانست که انسان باید در دنیا به سمت و سوی آنها برود تا سعادتمند شود و یادآور شد: شهدا، اطاعت خدا و ولی خدا را در رأس کار داشتند و به سبب این اطاعت و فرمانبرداری، بالاترین مقام در روز قیامت متعلق به شهداست.

فعالیت 166 شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فردوس گفت: مسیر انبیا، عبودیت و بندگی خدا و اجتناب از طاغوت بود و 124 هزار پیامبر نیز برای هدایت انسان برانگیخته شدند تا این مسیر را به او بنمایانند.

غلامی با اشاره به اینکه امروز دشمن، کشور ما را از همه نظر در تحریم قرار داده و همه کالاهای ضروری حتی داروهای مورد نیاز را  از ما دریغ می‌کند، افزود: دشمن تلفن همراه و تبلت را مورد تحریم قرار نداد و به اندازه بسیار زیادی در اختیار ما قرار می‌دهد تا از این طریق جوانان ما را منحرف کند.

وی با اشاره به اینکه در سال 1376 تنها 6 شبکه فارسی‌زبان ماهواره‌ای فعال بود، تصریح کرد: در سال 1393 تعداد این شبکه‌ها به 166 شبکه افزایش یافته و این نشانه تلاش دشمن برای رواج بی‌بندوباری، خشونت و از هم پاشیدن کانون خانواده‌هاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فردوس یادآور شد: دانش‌آموزان ما باید با تاسی از 36 هزار شهید دانش‌آموز ایران اسلامی و 60 شهید دانش‌آموز شهرستان فردوس، راه و رسم زندگی، عبودیت در برابر خالق هستی و نیز اطاعت‌پذیری را فرا گرفته و راه شهدا را نقشه راه خود بدانند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها