کدخبر: ۳۷۷۳۳
۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۰
چاپ

امام جمعه طبس:

آزادی به شکل غربی به تباهی زنان، دختران و پسران منجر می‌شود

آزادی به شکل غربی به تباهی زنان، دختران و پسران منجر می‌شود

بیرجندرسا-امام جمعه طبس گفت: آزادی به شکل غربی به تباهی زنان، دختران و پسران منجر می‌شود و هر اقدامی در این زمینه برخلاف مسائل کشور حرام است و باید از آزادی‌های مخرب جلوگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از فارس, حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم مهاجریان‌مقدم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته طبس اظهار داشت: جد پیامبر حضرت ابوطالب(ع) سال عام‌الفیل در مکه از دنیا رفتند و حضرت عبدالمطلب شخصیت عظیم از نظر ایمان بودند و بر دین حنیف ابراهیم بودند و پیامبر را قبول داشتند و بعضی در گذشته و امروز هم تلاش می‌کنند که جد پیامبر(ص) را مشرک قلمداد کنند و جد پیامبر(ص) انسانی با ایمان، باتقوا و مطیع اوامر خداوند متعال بودند.
وی ضمن تبریک ولادت پیامبر(ص) تصریح کرد: 12 تا 17 ماه ربیع‌الاول ولادت پیامبر اکرم(ص) است و به خاطر اینکه دشمنان اختلاف نظر ایجاد نکنند به هفته وحدت نامگذاری شده است و شیعه و سنی باید متحد باشند. 
امام جمعه طبس گفت: سالروز حذف حجاب درست است و رضاخان ماموریت داشت حجاب را به طور کلی از زنان بگیرد و در 17 دی‌ماه 1314 چادر از سر زنان کشیدند و مردم قیام کردند و بهلول مخالفت کرد و رضاخان دستور داد مسجد گوهرشاد را به توپ و مسلسل بستند و عده زیادی در این راه جان خود را از دست دادند و برادران و خواهران قدر حجاب را بدانید و به فکر حجاب باشند. 
مهاجریان‌مقدم افزود: ماهواره‌ها و برنامه‌های آن می‌خواهد این حجاب را از شما بگیرد و بعضی از رسانه‌ها امروز‌‌ همان راه رضاخان و خواست دشمنان را ترویج می‌کنند و یکی از هدف‌های دشمنان است و می‌خواهند با فشار و زور این قشر را نابود کنند و تربیت فرزند از بانوان گرفته شود و مردم و مسئولان نگذارند این خدمت اصیل گرفته شود. 
وی با توجه به وصیت‌نامه امام(ره) خاطرنشان کرد: اهداف زیادی در حذف حجاب داشتند و امروز غیر زمان‌های سابق است و خانم‌ها وظایف اجتماعی و دینی خود را عمل کنند و عفت اجتماعی خود را حفظ کنند تا بی‌بند و باری در جامعه نباشد. 
امام جمعه طبس بیان داشت: انتظار آن است مجلس، دولت و همه قوا به توصیه‌های امام(ره) عمل کنند و به روسای جمهور، مجلس، شورای نگهبان، مسئولان قضایی و دولت در هر زمان می‌گویم که نگذارند این دستگاه‌های خبری از اسلام و مصالح کشور منحرف شوند. 
این مقام مسئول گفت: آزادی به شکل غربی به تباهی زنان و دختران و پسران منجر می‌شود و هر اقدامی در این زمینه برخلاف مسائل کشور حرام است و از آزادی‌های مخرب جلوگیری شود و اگر به طور قاطع جلوگیری نشود همه مسئول می‌باشیم و باید عفاف و حجاب را گسترش دهند و از بی‌حجابی‌ها جلوگیری کنند.
وی تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی، قوه قضائیه، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، طلبه‌ها و زنان و مردان وظیفه دارند امر به معروف و نهی از منکر کنند و با تذکر دادن به مسئولین که چرا نسبت به وظیفه کوتاهی می‌کنند نسبت به حجاب اقدام کنند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.