کدخبر: ۳۷۷۵٦
۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:٤۰
چاپ

طلاق زوج بازیگر مشهور سینماوتلویزیون ایران+عکس

بیرجندرسا-دوستان عزيزم گاهي به دليل علاقه و لطف شما شاهد اين هستم كه جزئياتي از زندگي خصوصي‌ام تبديل به موضوع ذهني عده اي از دوستان شده.

طلاق زوج بازیگر مشهور سینماوتلویزیون ایران+عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از حزب الله, هومن سیدی بازیگر و کارگردان سینمای ایران، در یادداشتی نسبت به سوال‌های پیرامون زندگی خصوصی‌اش واکنش نشان داد. سیدی در اینستاگرامش نوشت:

 دوستان عزيزم گاهي به دليل علاقه و لطف شما شاهد اين هستم كه جزئياتي از زندگي خصوصي‌ام تبديل به موضوع ذهني عده اي از دوستان شده.
 بي شك زندگي من هم مثل هر كدوم از شماها تشكيل شده از دواير شخصي و خصوصي كه ترجيح مي‌دم در حجاب عرف‌هاي رايج فرهنگي باقي بمونه اما از اونجايي كه احترام زيادي براتون قائلم و پيگيري هاي شما رو توجه دوستانه تحليل و تعريف مي‌كنم، بايد به اطلاعتون برسونم كه زندگي مشترك‌ام با سركار خانم آزاده صمدي نزديك كه يك سال است كه به اتمام رسيده.
 اميدوارم با اين توضيح كه با بهترين نيت هاي قلبي براي شما عزيزان همراه بوده و هدف از اون پاسخ به شبهات ذهني بعضي از دوستان است، باب گفتگو، اظهار نظر، اعلام تاسف، گمانه زني و باقي واكنش‌ها بكلي بسته و موضوع به كلي مختومه گردد. براي همه شما آرزوي حركت در مسير خوشبختي رو دارم.
ارادتمند هومن سيدي

خیلی از مخاطبان تلویزیون آزاده صمدی و هومن سیدی را با سریال پرطرفدار "راه بی پایان" شناختند. آنها با وجود اینکه پیش از آن سریال هم نقش آفرینی هایی داشتند اما با پخش این سریال بود بر سر زبان ها افتادند.

 جدای از داستان سریال و ویژگی هایی که نقش این دو داشت خبر ازدواج آنها نیز دلیل دیگری برای این مطرح شدن بود. صمدی وسیدی در این سالها همکاری های مشترک زیادی با هم داشتند. آزاده در سال 91 در فیلم همسرش "آفریقا" بازی کرد و با اینکه این فیلم اولین تجربه رسمی سیدی در زمینه کارگردانی بود خیلی مورد توجه قرار گرفت.
 البته صمدی در دومین تجربه کارگردانی سیدی، "سیزده" هم نقش آفرینی کرد و نقشی به مراتب تاثیرگذار تر از "آفریقا" داشت.
همین چند روز پیش مراسم افتتاحیه فیلم سیزده در سینما بود و این دو هنرمند در آنجا حضور داشتند ولی خبری از کنار هم بودن انها نبود هر کدام به صورت جدا با بازیگران عکس یادگاری می گرفتند که این اعلام هومن سیدی دال بر موضوع جدایی انها بوده است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.