کدخبر: ۳۷۷۸۲
۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۵
چاپ

سردارشریف خبرداد:

هدف اصلی دشمن از ناامنی در مرزها بر هم زدن وحدت بین شیعه و سنی است

هدف اصلی دشمن از ناامنی در مرزها بر هم زدن وحدت بین شیعه و سنی است

بیرجندرسا- مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هدف اصلی دشمن از این اقدامات به هم ریختن وحدت شیعه و سنی بوده اما از این مسیر چیزی عاید دشمن نخواهد شد چراکه امروز گروهک ها پایگاه های مردمی خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، سردار رمضان شریف عصر امروز در نشست خبری  که به منظور بررسی تحولات منطقه‌ ای و بین‌المللی در مجتمع الغدیر بیرجند  برگزار شد,اظهار کرد:محتوای پیام، مخاطب، ابزار اطلاع رسانی و ارزیابی بازخورد پیام، چهار رکن اساسی در حوزه اطلاع رسانی هستند.

 وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران و انقلاب ما در این چهار مولفه از چه امتیاز بالایی برخوردار است.

شریف در خصوص محتوای پیام مولفه اصلی گفت: محتوای پیام مولفه اصلی اطلاع‌رسانی است، و انقلاب اسلامی ایران از تمام گفتمان‌های دنیا قوی تر است.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به گفتمان‌های موجود، تصریح کرد: تا قبل از بهمن ماه سال 57 گفتمان کمونیست(شوروی) و لیبرال دموکراسی(غربی) مطرح بود اما بعد از آن امام خميني(ره) با انقلاب اسلامي گفتمان جديدي به بشريت ارائه نمود كه در همان ابتدای اذهان و افکار مردم جهان را به خود مشغول کرد.

وی با بیان اینکه پبام انقلاب اسلامی برگرفته از تعالیم پیامبر (ص) و قرآن است عنوان کرد: سایر گفتمان‌های دنیا دست‌ساز فکر بشر است.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:کشور ایران از لحاظ حجم و گستردگی اطلاع‌رسانی جزو اولین‌ها است.

شریف افزود: سعی نظام سلطه بر این است تا گفتمان انقلاب اسلامی عمق بخشی وسیعی پیدا نکند و به دنبال آن هستند که به آن ضربه وارد کنند زیرا که با اصل این گفتمان مشکل دارند.

وی با بیان اینکه بازنده اصلی میدان آمریکا است عنوان کرد: ما هیچ‌گاه نباید حس بازندگی داشته باشیم زیرا که آمریکا که دشمن شماره یک ایران به حساب می آید بازنده اصلی میدان است.

شریف با بیان این‌که نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود رهبری فرزانه در زمینه‌های مختلف به رشد و بالندگی رسیده است،خاطر نشان کرد: امروز تمام دنیا بحران رهبری دارند و این یک بحران بسیار جدی است.

 مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شرایط انقلاب اسلامی شرایط بالنده و رو به جلویی است وامروزه قدرت بالندگی انقلاب در تمام ابعاد احساس می شود.

 شریف بیان کرد: امروزه مهم‌ترین عنصر برای افراد رسانه‌ای فهم درک موقعیت ایران و دشمن است.

وی ادامه داد: باید بدانیم تا زمانی که مبنای ما قرآن است موفق هستیم و نباید از دشمن هراسی داشته باشیم.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با اشاره به اینکه تدوین محتوای پیام نیاز جدی ما است، اظهار کرد: در عرصه کار خبر و اطلاع‌رسانی باید این مهم سر لوحه کار ما باشد.

وی گفت: پایه انقلاب اسلامی بر اساس تقوا و درستی است ودشمن در هر صورت باطل است.

شریف تصریح کرد: دشمن هر روزعلیه بسیج توطئه‌چینی می کند و روزانه یک فرآیند جدید ضد این نهاد توسط دشمن تولید می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  گفت: بسیج سازندگی در 26 سال اخیر بیش از 2 هزار پروژه ملی را در حوزه‌های مختلف به بهترین وجه ممکن ساخته و هیچ‌گاه هیچ پروژه‌ای به دلیل بدهی توسط این نهاد تعطیل نشده است.

شریف افزود: دشمن هرگز موفق نشده و نمی‌شود بازی رسانه‌ای علیه ایران به وجود آورد و این خیال خام را باید به فراموشی بسپرد.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل اصلی پیروزی انقلاب در جنگ  با عراق استحکام بنیان خانواده ایرانی بود عنوان کرد: یک تیم قوی و قدر در فرانسه تشکیل شد با بررسی این موضوع که چرا ایران در جنگ با عراق پیروز شد که پس از بررسی‌های زیاد این تیم متوجه شد یکی از دلایل اصلی پیروزی انقلاب در این جنگ استحکام بنیان خانواده ایرانی بود.

شریف ادامه داد: با توجه به این موضوع دشمن بر آن شد تا بنیان خانواده ایرانی را متزلزل و از طریق فضای مجازی و ماهواره اقدام کرد.

وی افزود: اگر به گذشته‌ برگردیم متوجه می‌شویم که آمار طلاق در ایران از زمانی که اینترنت و ماهواره وارد خانواده شده بسیار و در کنار آن آمار ازدواج کاهش یافته است.

شریف گفت: 90 درصد فیلم‌های شبکه‌های فارسی زبان ماهواره سست شدن بنیان خانواده را به نمایش گذاشته است.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در خصوص توسعه علمی  اظهار کرد: توسعه علمی ایران نیز در دنیا بی‌نظیر است و ما باید در راستای پیشرفت هر چه بیشتر آن تلاش کنیم.

وي با بيان اينكه سپاه در انجام کارهاي اساسي در روند پيشرفت کشور و حل نيازهاي مردمي مناطق محروم احساس تکليف کرده و به عرصه‌هاي سخت وارد شده، افزود:  سپاه بر اساس قانون و اختیاراتی که از سوی مقام معظم رهبری دارد بخشی از توان خود را وارد عرصه سازندگی کشور کرده و تاكنون بيش از دو هزار و 300 پروژه ملي را با موفقیت انجام داده است.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمن از اين موضوع بسيار ناراحت است چون ضمن سازندگي كشور از اين طريق عرصه بر شركتهاي خارجي تنگ مي‌شود.

 شریف به نارآرامی های اخیر مرزهای شرقی کشور اشاره کرد و افزود: این ناامنی ها در مزرها شرقی و غربی همواره وجود داشته و دشمن هر زمان که نیاز به فضاسازی رسانه ای علیه ایران داشته از ان استفاده کرده است.

وی عنوان کرد: هدف اصلی دشمن از این اقدامات به هم ریختن وحدت شیعه و سنی بوده اما از این مسیر چیزی عاید دشمن نخواهد شد چراکه امروز گروهک ها پایگاه های مردمی خود را از دست داده اند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در ارتباط با نامگذاری آرکی یو ۱۷۰ ایرانی نیز خاطر نشان کرد: تاکنون اسامی زیادی از سراسر کشور به دست ما رسیده که با برگزاری کمیته نامگذاری قبل از دهه فجر یا در طول این دهه اسامی برندگان اعلام می شوند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: سازش با دشمن عین ساده اندیشی است در این راه هیچ انتطاری از دشمن نباید داشت چرا که دشمن فقط  خیال دشمنی با ما را دارد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.