کدخبر: ۳۷۸٤۹
۱۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱٤:۵۲
چاپ

عزیز زاده مقدم:

افتتاح فاز نخست ورزشگاه 15 هزار نفری بیرجند تا دهه فجر

بیرجندرسا-مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در هر شهرستان باید یک سالن استاندارد برای مسابقه دیده شود، گفت: در دهه فجر فاز نخست ورزشگاه 15 هزار نفری افتتاح می‌شود.

افتتاح فاز نخست ورزشگاه 15 هزار نفری بیرجند تا دهه فجر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، بهرام عزیز زاده‌ مقدم در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد:امید در سایه نشاط و نشاط با تحرک و حرکت همراه است و تحرک هم در جوانان است و وظیفه ماست  که به این قشر عظیم خدمت کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه جوانان جمهوری اسلامی ایران در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس خون‌هایی برای اقتدار نظام ریخته‌اند نیاز است که همواره جوانانی شاد و با نشاط در جامعه داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد:وظیفه سازمان ورزش و جوانان است که با همکاری تمامی دستگاه‌ها با قدرت برای نشاط و پویایی بیشتر جوانان تلاش کند.

عزیززاده‌مقدم بیان کرد: با توجه به اینکه دغدغه تمام مسئولان و نمایندگان استان برای رفع خشکسالی، معیشت و بهره‌برداری درست از مرز مشترک با افغانستان است باید در این راستا با سالم‌سازی محیط‌های ورزشی کمی از کمبودها را جبران کرد.

عزیززاده مقدم عنوان کرد:آفتی که مدیران را وحشتناک تهدید می کند جزیره ای فکر کردن است  که خارج از حوزه خود فعالیت چشم گیری نمی‌کنند که باید از این روند خارج و در حوزه جوانان به این بخش تمام ادارات و دستگاه‌ها کمک و خدمات ارائه دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: جوانان در جامعه در نوک پیکان وجود دارند و مطالبات به حق آنها در یک بعد خلاصه نمی‌شود و باید تمام ادارات و ارگان‌ها در این زمینه سازمان ورزش و جوانان را یاری کنند تا خدمات مناسبی را به آن ها ارائه بدهیم.

وی اظهار داشت: در خراسان جنوبی سازمان ورزش و جوانان دارای 44 هیأت ورزشی است که حدود 32هیأت به وسیله رئیس و 12 هیأت با سرپرستی اداره می‌شود.

عزیز زاده مقدم با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی این سازمان 96 پروژه است، گفت: از این تعداد پروژه امسال برای 45 پروژه اعتبار در نظر گرفته شده که تا پایان سال باید به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در خراسان جنوبی 22 فضای ورزشی روستایی از قبیل مکان، سالن و ‌وسایل ورزشی به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: در حوزه ورزش روستایی نیز 106 خانه ورزشی روستایی را ایجاد کرده  که به امکانات ورزشی تجهیز شده‌اند.

عزیززاده‌مقدم گفت: تا تمامی پروژه‌های نیمه تمام در استان تا تکمیل نشود پروژه جدیدی نمی تواند شکل بگیرد.

وی عنوان کرد: در بحث ورزشی خراسان جنوبی دارای 21 مدال‌آور مسابقات ورزشی کشور در زمینه‌های دو‌میدانی، بدن‌سازی، پینگ‌پنگ، جانبازان، معلولان و ... است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: از ابتدای امسال 28 جشنواره ورزشی، 36 همایش پیاده‌روی و تعداد 19 دوره آموزشی مربوط به هیأت‌های ورزشی و داوری در استان برگزار شده است.

عزیززاده‌مقدم  اظهار کرد:خراسان جنوبی دارای 721 داور و1007 نفر مربی است که  امسال 120 مسابقه داخلی را شاهد و 22 نفر نیز به مسابقات کشوری در رشته‌های مختلف اعزام شده‌اند.

وی عنوان کرد: در استان در سه رشته کبدی، فوتسال طبس و هندبال شمش منیزیم اعزام به لیگ کشوری داشتیم.

عزیززاده‌مقدم افزود: خراسان جنوبی از 20 تا 23 دی‌ماه میزبان تیم ملی بدمینتون است که با حضور تیم ملی افغانستان برگزار می‌شود.

وی درخصوص اینکه هر شهرستان باید یک سالن استاندارد برای مسابقه داشته باشد، عنوان کرد: در دهه فجر فاز نخست ورزشگاه 15 هزار نفری افتتاح وبه بهره برداری می رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت:متاسفانه بیماری هایی مانند سرطان و افسردگی و.. پیشرفت زیادی دارد که ما باید با انجام ورزش مناسب این بیماری ها را حداقل برسانیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شهرداری ها در این زمینه وظایف خود را درست انجام داده اند افزود:ما با توجه به مطالبات مردم سعی خود را کرده تا مشکلات آن ها را بررسی و حاپل کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، اظهار داشت: ورزش قهرمانی ایجاد انگیزه می‌کند و ما در ورزش و جوانان بیشتر سعی بر این داریم که در حوزه سلامت اجتماعی کار و مشکلات را پوشش بدهیم.

وی تصریح کرد: در حوزه ورزش خراسان جنوبی در رشته‌های انفرادی توانمندی‌های فراوانی وجود دارد که با توجه به کمبودها باید روی رشته‌های انفرادی بیشتر کار کنیم که در این زمینه بانوان بسیار مطلوب عمل کرده‌اند.

عزیززاده‌مقدم تصریح کرد: با توجه به نتیجه‌ گیری در ورزش‌های انفرادی نظیر تیراندازی یک سالن استاندارد تیراندازی را نیز قرار است ایجاد وراه اندازی کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از برنامه‌های این سازمان برپایی نمایشگاه ورزشی در دهه فجر و قوی‌ترین مردان ایران برای دومین بار در بهمن‌ماه در طبس است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.