کدخبر: ۳۸٦٤۲
۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۰
چاپ

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی:

97 نیروی حق‌التدریس فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی پیمانی می‌شوند

بیرجندرسا-مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه این طرح تاکنون در سه شهرستان قاین، درمیان و نهبندان اجرا شده است گفت: نیاز سنجی آموزش‌های روستایی در شهرستان‌های طبس، بیرجند، سربیشه و فردوس در حال اجرا است.

97 نیروی حق‌التدریس فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی پیمانی می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از روابط عمومی فنی و حرفه‌ای, حسین خوشایند از اجرای طرح پژوهشی نیازسنجی آموزش‌های مهارتی مورد نیاز بازار کار در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات در۱۱ شهرستان استان خبر داد وگفت: در راستای اجرای این طرح‌ها یک‌هزار و 782 حرفه مورد نیاز بازار کار استان شناسایی شده که در یک برنامه 5 ساله آموزش‌ها بر اساس نیاز سنجی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نیاز سنجی آموزش روستایی نیز در دستور کار فنی و حرفه‌ای استان قرار دارد، گفت: این طرح تا پایان سال 94 با همکاری دهیاری‌ها و فرمانداری‌ها در سطح استان اجرا می‌شود.

وی  با بیان اینکه 97 نیروی حق‌التدریس فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی پیمانی می‌شوند خاطر نشان کرد: این طرح تاکنون در سه شهرستان قاین، درمیان و نهبندان اجرا شده است  و نیاز سنجی آموزش‌های روستایی در شهرستان‌های طبس، بیرجند، سربیشه و فردوس در حال اجرا است.

خوشایند با بیان اینکه فنی و حرفه ای مجوز تبدیل وضعیت استخدامی 4 هزار و 876  نفر از مربیان حق‌التدریس را به رسمی و پیمانی دریافت کرده است، گفت: بر این اساس 97 نیروی حق‌التدریس فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی پیمانی می‌شوند.

 وی گفت: نیروهای حق‌التدریس باید تا پایان سال 93 مدرک تحصیلی فوق دیپلم به بالا داشته و از قبل شهریور 91 تاکنون با فنی و حرفه‌ای همکاری مستمر داشته باشند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: در سطح استان 335 نفر نیرو به صورت رسمی، پیمانی، حق التدریس و شرکتی با فنی و حرفه‌ای استان همکاری می­کنند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها