کدخبر: ۳۹۵٦٦
۲٤ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:٤۹
چاپ

فرمانده ناحیه سپاه سربیشه خبرداد:

ایجاد 50 کارگاه اقتصاد مقاومتی و تحویل 26 گیرنده ماهواره مهم ترین اقدامات اقتصادی و فرهنگی شهرستان بوده است

بیرجندرسا-فرمانده ناحیه سپاه سربیشه گفت: در سال 93 که سال اقتصاد و فرهنگ است مهم ترین اقدامات انجام شده در این شهرستان برای تحقق این شعار ایجاد 50 کارگاه اقتصاد مقاومتی و تحویل 26 گیرنده ماهواره است.

ایجاد 50 کارگاه اقتصاد مقاومتی و تحویل 26 گیرنده ماهواره مهم ترین اقدامات اقتصادی و فرهنگی شهرستان بوده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی, سرهنگ علی شاهورودی اظهارداشت: برای تحقق شعار سال 93 رهبری در شهرستان سربیشه جلساتی از جمله ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر، جلسات کمیته های فرمانداری و سخنرانی های انجام شده برای بسیجیان در قالب مناسبت ها، حلقه های صالحین و نشست منتظران موعود برگزار کرده ایم که موثر هم بوده است.

وی افزود: با این حال آنچه که مدنظر رهبری بوده است در شهرستان سربیشه اتفاق نیفتاده است که امیدواریم در سال آینده این خواسته ها محقق شود.

وی تصریح کرد: برای تحقق هر چه بیشتر اقتصاد مقاومتی در این شهرستان کمیته هایی را تشکیل و اقدام به بومی سازی مسائل کردیم که در این کمیته ها مهم ترین مشکلات شهرستان سربیشه مواد مخدر و اعتیاد در این زمینه بوده که برای ریشه کنی آن تلاش شده است.

فرمانده ناحیه سپاه سربیشه با اشاره به اینکه فرهنگ سازی در خصوص استفاده از ماهواره یکی از مهم ترین و محوری ترین برنامه های ناحیه سپاه در این شهرستان بوده است گفت: با برگزاری نشست های روشنگری برای مردم، 26 دستگاه ماهواره به ناحیه بسیج تحویل داده شد.

شاهوردی تصریح کرد: همچنین در زمینه اقتصاد مقاومتی 4 میلیارد ریال اعتبار به بسیجیان پرداخت شده است که در این خصوص50 کارگاه اقتصاد مقاومتی در زمینه های صنایع تبدیلی، صنایع دستی، قارچ و پرورش شتر مرغ ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در شهرستان سربیشه طلاق از موضوعات و معضلات دسته پایین است؛ با این حال امسال شاهد رشد آمار ازدواج در این شهرستان بوده ایم.
وی مهم ترین مشکلات شهرستان را موضوعات اقتصادی و سبک زندگی اسلامی دانست که باید پیگیری و رفع شود.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها