کدخبر: ٤۰۲۵۰
۲٦ فروردین ۱۳۹٤ ساعت ۱٤:۳۷
چاپ

مدیر فنی و حرفه‌ای بیرجند:

۵ هزار نفر در بیرجند آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند

بیرجندرسا- رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای بیرجند گفت: در سال گذشته ۵ هزار و ۱۶۴ نفر در مراکز دولتی فنی و حرفه‌ای بیرجند آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

۵ هزار نفر در بیرجند آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از روابط عمومی اداره کل فنی حرفه ای خراسان جنوبی، حسین دانش اظهار داشت: در حال حاضر 4 مرکز دولتی و 57 آموزشگاه آزاد در سطح شهرستان بیرجند فعال است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 361 دوره آموزشی در مراکز فنی و حرفه‌ای دولتی شهرستان بیرجند برگزار شده است، تصریح کرد: در این مدت 5 هزار و 164 نفر در چهار خوشه کشاورزی، صنعت، خدمات، فرهنگ و هنر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته‌اند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای بیرجند بیان کرد: در حال حاضر فنی و حرفه‌ای بیرجند در 9 حوزه آموزشی شامل مراکز ثابت، جوار دانشگاه، پادگان‌ها، زندان، روستاها، عشایری و مراکز سیار شهری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را به متقاضیان آموزش می‌دهد.

دانش، مهارت‌های صنفی و صدور مجوز صنفی با گواهینامه فنی و حرفه‌ای را از دیگر خدمات سازمان فنی و حرفه‌ای عنوان کرد و گفت: در سال گذشته 280 مورد آزمون صنفی در سطح شهرستان بیرجند برگزار شده است.

وی در ارتباط با آموزش اصناف و نانوایان افزود: در سال گذشته 48 نفر نانوا نیز آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند اما به دلیل عدم استقبال نانوایان نتوانسته‌ایم به تعهد خود در زمینه آموزش نانوایان عمل کنیم.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.