کدخبر: ٤۰۲۹۳
۱۹ اسفند ۱۳۹٤ ساعت ۱۸:۰۷
چاپ

آقا فرمودند: من نگرانم؛

عکس گرفتن از خانم‌های بی حجاب و ترویج بی حیایی به صورت آشکار

بیرجندرسا- برخی فتنه‌گران داخل کشور همسو با کمپین‌های ترویج بی‌حیایی و بی‌حجابی خارج از کشور برنامه هماهنگی را در دست اجرا دارند، این افراد با راه اندازی کارگروههای آموزشی و استودیوهایی پنهان و آشکار با عکس‌برداری از دختران ناآگاه به عنوان مدلینگ و ...

عکس گرفتن از خانم‌های بی حجاب و ترویج بی حیایی به صورت آشکار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، به نقل از جام نیوز، غرب از گذشته‌ای دور هنگامی که از حمله نظامی در پیروزی بر مسلمانان نا امید گشت با ترویج فساد و بی بندوباری در میان جوانان مسلمان دست به شبیخون می‌زد و جوانانی را که در میدان نظامی میتوانستند در مقابل آنها ایستادگی کنند را از راه تهاجم و شبیخون فرهنگی به افرادی لاقید و سست عنصر و در نهایت همراه و مزدور خود تبدیل می‌کرد. نمونه بارز این ترفند قدیمی شکست مسلمانان در "اندلس" اسپانیای فعلی است.

 

"میشل هوئلیک" نویسنده اسلام ستیز فرانسوی:

جنگ برضداسلام با کشتن مسلمانها فایده ای ندارد. فقط با فاسد کردن آنها می توان به پیروزی دست یافت. پس باید به جای بمب بر سر مسلمانان،دامن های کوتاه بریزیم.

 

رهبر معظم انقلاب نیز با دور اندیشی از دهها سال قبل این مهم را بارها به مسئولین و مدیران فرهنگی بویژه در دوران اصلاحات هشدار می‌دادند؛ که زمان نشان داد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وقت و برخی از معاونانش که باید عامل به فرمان رهبری می‌بودند، خود فریب دشمن را خورده و در نهایت به دامان اربابان غربی خود پناه بردند.

 

  برخی فتنه‌گران داخل کشور همسو با کمپین‌های ترویج بی‌حیایی و بی‌حجابی خارج از کشور برنامه هماهنگی را در دست اجرا دارند، این افراد با راه اندازی کارگروههای آموزشی و استودیوهایی پنهان و آشکار با عکس‌برداری از دختران ناآگاه به عنوان مدلینگ و ... باکشف حجاب و عریانی در خیابان و محافل خصوصی در شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و اینستاگرام مشغول انتشار ویروس مخرب بی حیایی، بی غیرتی و بی حجابی‌اند که حتی در غفلت مسئولان نظارتی و فرهنگی از این تصاویر نمایشگاههایی نیز به صورت علنی برگزار می‌کنند.

 

یکی از این افراد ا.ع.ر است که رابطه ویژه‌ای با لیدرها و برنامه ریزان فتنه 88 همچون محمدرضا جلایی‌پور و بهزاد نبوی دارد. به‌طور نمونه این فرد پروژه‌ای در دست اجرا دارد که تصاویري از زنان رقصنده داخل کشور را  گرفته و به‌صورت عمومی منتشر می‌کند.

 

این فرد با چهره‌ای موجه! در باغ‌موزه‌ها و اماکن عمومی و خیابانهای مرکزی تهران در ایام تعطیلات مشغول عکاسی از زنان و دختران بی‌حجاب و نیمه عریان است همچنین او در این راستا این روزها به شهر مقدس مشهد سفر کرده و از دختران نیمه عریان مشغول عکاسی و انتشار بخشی از تصاویر آن است.

 

چند روز گذشته نیز در باغ‌موزه نگارستان متعلق به دانشگاه تهران که یک محیط فرهنگی محسوب می شود و در چند قدمی مجلس شورای اسلامی و وزارت ارشاد قرار دارد از دختری بدون حجاب عکاسی و انتشار داده است.

 

 

 

این تحرکات ترویج بي حيايي و بی حجابی در جامعه، دقیقاً در راستای حرکت صهیونیستی غربی ترویج بی حجابی و بی حیایی کمپین آزادی‌های یواشکی است.

 

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها