کدخبر: ٤۰۵۱۲
۱۹ اسفند ۱۳۹٤ ساعت ۱۸:۲۲
چاپ

دور انداختن کامل حجاب برای یافتن شغل مناسب

بیرجندرسا- برخی هم برای یافتن شغل مناسب به استفاده از نمادهای کفر مانند «صلیب» روی می آورند تا بلکه از این طریق بتوانند نظر صاحبان مشاغل را جلب کنند.

دور انداختن کامل حجاب برای یافتن شغل مناسب

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از روزنامه لندنی رای الیوم, جوانان مسلمان فرانسه برای اینکه بتوانند از درد سرهای مشاغل پاره وقتی رها شوند مجبور هستند تا به اقداماتی بر خلاف عقائد و ارزش های دینی خود روی آورند.

 

جوانانی که بعد از فارغ التحصیل شدن کار مناسبی نمی توانند فراهم کنند و برای اینکه بتوانند نظر صاحبان مشاغل و مسئولان نهادها و سازمان ها را جلب کنند به تغییر نام اسلامی خود و تراشیدن ریش مجبور می شوند.

 

 برخی هم برای یافتن شغل مناسب به استفاده از نمادهای کفر مانند «صلیب» روی می آورند تا بلکه ظاهری شبیه غیر مسلمانان درست کنند تا جذب مشاغلی شوند که مسئولان آنها اسلام ستیز هستند.

 

در میان این جوانان فرانسوی دخترانی دیده می شوند که مجبور شده اند خلع حجاب کرده و با پوشش غربی برای دست یافتن به کار مناسب در جامعه اختناق آمیز فرانسه اقدام کنند. 

 

این دختران با گذشت سال ها که برای یافتن کار مناسب همه نهادها و سازمان ها را جستجو کرده اند، به این نتیجه می رسند که پوشش اسلامی تنها دلیلی است که صاحبان مشاغل را از قبول درخواست دختران مسلمان برای فعالیت منع می کند.

 

لازم به ذکر است مقامات فرانسه همواره ادعای حقوق بشر و آزادی بیان و عقیده می کنند و این کشور را مهد حقوق انسان می دانند. در حالی که تبعیض نژادی و فرهنگی جامعه فرانسه و غرب را به جوامع منحط و بی ارزش تبدیل کرده است.

 

 

 

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها