کدخبر: ٤۰۸۱۳
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹٤ ساعت ۰۸:۳۷
چاپ

دوقلوهای مازندرانی به پایتخت نرسیدند/تصاویر

بیرجندرسا- آیلا و آیسا مجریان اهل شهرستان گلوگاه مازندران دوقلوهایی که در حال ایفای نقش سارا و نیکا در سریال پایتخت 4 بودند، با بی‌مهری عوامل این سریال از ادامه فعالیت بازماندند.

دوقلوهای مازندرانی به پایتخت نرسیدند/تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از پایگاه اطلاع سانی گلوگاه، آیلا و آیسا مجریان بازیگر نقش سارا و نیکا سریال پایتخت 4 که طی چند روز مقابل دوربین در حال ایفای نقش بودند، به‌طور ناگهانی و از طریق سایر سایت‎‎ها در فضای مجازی متوجه شدند که سارا و نیکا فرقانی، دوقلوهای نقی معمولی در سریال پایتخت 3 که در کشور سوئد زندگی می‌کنند، به ایران بازگشتند و در نقش سارا و نیکا سریال پایتخت 4 مقابل دوربین رفتند.

 

کامران مجریان پدر آیلا و آیسا گفت: با مشاهده مطلبی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از عوامل سریال پایتخت، متوجه فراخوانی برای نقش سارا و نیکا در سریال پایتخت 4 شدیم، به همین منظور تصویر آیلا و آیسا را توسط ایمیل ارسال کرده و بعد از چند روز با ما تماس گرفتند تا برای گرفتن تست بازیگری از آیلا و آیسا به سالن اداره فرهنگ و ارشاد ساری برویم که آقای صالح غربی جوان، دستیار اول کارگردان و آقای عمار خطی دستیار دوم کارگردان نیز در آنجا حضور داشتند.

اواخر فروردین‌ماه پس از اینکه آقای مقدم با آیلا و آیسا در شیرگاه ملاقات کرد، به ما اطلاع دادند که یکم اردیبهشت‎ماه در شیرگاه حضور داشته باشیم و یک منزل برای اقامت خانواده در شیرگاه، در اختیار ما گذاشتند و حدود 10 روز آیلا و آیسا مقابل دوربین مشغول به ایفای نقش سارا و نیکا بودند که عوامل این سریال گفتند برای استراحت به شهر خود برگردید.

پس از بازگشت و گذشت چند روز از طریق فضای مجازی مطلع شدیم که سارا و نیکا فرقانی ار سوئد برگشته و مقابل دوربین رفته اند.

با عوامل این سریال تماس گرفتیم اما متأسفانه جوابمان را ندادند تا اینکه پس از مدتی یکی از عوامل گوشی را برداشت و از بازگشت سارا و نیکا خبر داد.

مادر آیلا و آیسا در این رابطه می‌گوید: رفتار عوامل این سریال با خانواده ما درست نبود و فرزندانم بسیار ناراحت شدند، بهانه می‌گیرند و چند روز به مدرسه نرفتند، در بین همکلاسی‌ها خجالت می‌کشند که بگویند بدون اطلاع آنها از ادامه فعالیت در سریال پایتخت 4 بازمانده‎اند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.