کدخبر: ٤۰۹۰۳
۰۹ مرداد ۱۳۹٦ ساعت ۱۰:۱۸
چاپ

سیده زهرا حسینی روای کتاب «دا» در خرمشهر خون دل این روزها را روایت کرد/

راوی کتاب «دا»: چرا باید به رهبر «چشم» بگوییم ولی کار خودمان را بکنیم؟/ چرا ایشان باید خون دل بخورند و بگویند اجازه بازرسی نمی دهند؟ این است تدبیر و امید!؟

بیرجندرسا- سیده زهرا حسینی بیش از آنکه به نامش شناخته شده باشد، به کتابی که آنرا روایت کرده است مشهور است، و بیش از آنکه او را به بانو حسینی بشناسند، به «راوی کتاب دا» می‎شناسند.

راوی کتاب «دا»: چرا باید به رهبر «چشم» بگوییم ولی کار خودمان را بکنیم؟/ چرا ایشان باید خون دل بخورند و بگویند اجازه بازرسی نمی دهند؟ این است تدبیر و امید!؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از رجانیوز, روای کتاب دا همزمان با سالروز پیروزی خرمشهر، در همایش تجلیل از زنان مقاومت و در شهری که روایت مقاومت و ایستادگی اش را کرده است، حاضر شد اما اینبار اشاره‎ای هم به شرایط روز داشت و از خون دلی گفت که می خوریم.

سید زهرا حسینی در این همایش با اشاره به فداکاری شهداء در دوران دفاع مقدس گفت: شهداء هرگز در برابر امام خود کوتاهی نکردند. اما امروز شاهد این کوتاهی در برابر مقام معظم رهبری هستیم.

وی ادامه داد: چرا باید به رهبر «چشم» بگوییم ولی کار خود را انجام بدهیم؟ چرا ایشان باید خون دل بخورند و بگویند اجازه بازرسی را نمی­دهند آیا این تدبیر و امید است؟

راوی کتاب دا  افزود: دل ما خون است. آیا اینهمه شهید دادیم که به اینجا برسیم؟ نباید اجازه دهیم با بی تدبیری ها خون شهدا پایمال شود.

وی به وظیفه دفاع از خون ریخته شده شهداء کرده و افزود: شیوه و منش ما اینگونه نیست که شهید بدهیم و بعد از آن به این حساب که وظیفه‎مان را انجام داده‎ایم به گوش خانه بازگردیم. بلکه پس از تقدیم شهداء کار ما آغاز می شود، بعد از شهداست که ما مامور پاسداشت خون آنها و بیان فلسفه شهادتشان هستیم.

سیده زهرا حسینی، راوی کتاب دا اظهار داشت: الگوی ما حضرت زینب (س) و دیدیم که پس از واقعه عاشورا این بانوی عظیم الشأن خوار و ذلیل نشد تا جایی که در اسارت در مجلس یزید چنان خطابه ای کرد که همه میخکوب شدند.

 وی افزود: هشت سال دفاع مقدس، برگ زرین بر تارک تاریخ ایران اسلامی است و سوم خرداد برگ زرین دیگری است که باید الگو شود.

بانو حسینی در پایان هم دعای معناداری کرد: از خداوند برای مسئولان نظام آرزوی تدبیر واقعی همراه با بصیرت دارم زیرا تدبیر بدون بصیرت به درد نمی خورد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها