کدخبر: ٤۱٤۲۲
۱۷ تیر ۱۳۹٤ ساعت ۱۳:۰٦
چاپ

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی:

هم‌افزایی رسانه‌های انقلابی رویکرد اصلی بسیج رسانه است

بیرجندرسا-مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: همراهی و هم‌افزایی رسانه‌های انقلابی رویکرد اصلی بسیج رسانه است.

هم‌افزایی رسانه‌های انقلابی رویکرد اصلی بسیج رسانه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از فارس، سجاد رضایی شب گذشته در نشست آغاز به کار واحد خواهران بسیج رسانه خراسان جنوبی، اظهار داشت: اهمیت بحث ارتباط و اهمیت ارتباط‌گیری بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه ارتباط یک مقوله بسیار مهم است، تصریح کرد: از زمان خلقت انسان بحث ارتباط با محیط اطراف و همنوعانش شکل گرفته است.

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی با بیان اینکه میزان قرارگیری در جبهه حق و باطل به محور کشش انسان به سمت خداوند و اعمال شیطانی بستگی دارد، یادآور شد: هر چقدر محور کشش به سمت خداوند بیشتر باشد میزان قرارگیری در صراط مستقیم بیشتر و هر چقدر به اعمال شیطانی نزدیک‌تر شویم به جبهه باطل نزدیک‌تر می‌شویم.

رضایی با بیان اینکه در قرن 21 قرار داریم و نیاز اساسی بشر به وسایل ارتباطی متنوع‌تر شده است، اضافه کرد: در دنیای کنونی ابزار ارتباطی بسیار مهم است و آنچه بیشتر اهمیت دارد محتوایی است که در این بسته‌ها قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: در حال حاضر در حال جنگ فرهنگی هستیم و دشمن در این جنگ مانند جنگ هشت سال دفاع مقدس دیده نمی‌شود و فعالان رسانه‌ای در خط مقدم این جبهه قرار دارند.

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی ادامه داد: با توجه به اینکه 15 سال از تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن می‌گذرد، رسانه‌ها نتوانسته‌اند جبهه واحدی را تشکیل دهند بسیج رسانه تشکیل شده است.

رضایی تصریح کرد: همراهی و هم‌افزایی رسانه‌های انقلابی رویکرد اصلی بسیج رسانه است.

وی به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: در حوزه اقتصادی تنها راهکاری که می‌تواند کشور را متحول کند اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و اگر در اجرای این سیاست‌ها تاکنون مسئولان کوتاهی کرده‌اند شاید بخشی از آن در ارتباط با کم کاری رسانه‌ها باشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه قشر اعظمی از فعالان رسانه‌ای استان را خواهران تشکیل می‌دهند، افزود: از اقدامات بسیج رسانه استان ارتباط با مدیران رسانه‌های استان و اقدام بعدی ارتباط با بدنه خبرنگاران است.

رضایی با بیان اینکه واحد خواهران بسیج رسانه استان نخستین نهادی است که توسط خواهران خبرنگار تشکیل شده، یادآور شد: مدیریت این نهاد بر عهده خواهران خبرنگار نهاده شده و این براساس شعار انقلاب که باید مدیریت کارها به دست خود مردم سپرده شود، بوده است.

وی ادامه داد: در این نهاد باید نقاط ضعف و قوت مشخص و بر این اساس برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فعالان رسانه‌ای تشکیلات منسجمی ندارند، خاطرنشان کرد: برگزاری حلقه‌های صالحین برای فعالان عرصه رسانه می‌تواند سبب هم‌افزایی برای رفع مشکلات شود.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.