کدخبر: ٤۱٤٤٦
۱۸ تیر ۱۳۹٤ ساعت ۱۲:۱۰
چاپ

مسلمانان جهان در روز قدس ندای "مرگ بر استکبار" را سر می‌دهند

عبدالله‌زاده: جنایات صهیونیست‌ها علیه مظلومان و قبله نخست مسلمانان بر مردم دنیا پوشیده نیست

بیرجندرسا-نماینده مردم ‌طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس ‌گفت: جنایات رژیم صهیونیستی علیه مظلومان و قبله نخست مسلمانان بر مردم دنیا پوشیده نیست.

عبدالله‌زاده: جنایات صهیونیست‌ها علیه مظلومان و قبله نخست مسلمانان بر مردم دنیا پوشیده نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از تسنیم، محمد علی عبدالله‌زاده، اظهار داشت: روز قدس، روزی است که امام خمینی(ره) اسرائیل را غده سرطانی نامگذاری کردند، تاکنون روز قدس کارکرد خود را به‌درستی نشان داده ‌و در این روز تمامی مسلمانان با یکدیگر هم‌صدا می‌شوند و ندای "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" سر می‌دهند.

نماینده مردم ‌طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس ‌گفت: جنایاتی که رژیم صهیونیستی در این سال‌های متمادی علیه مردم مظلوم فلسطین انجام داده ‌بر هیچ یک از مردم دنیا و مسلمانان پوشیده نیست.

عبدالله‌زاده افزود: شرکت در راهپیمایی روز قدس نیاز به وحدت، انسجام و بدون اختلافات قومی و قبیله‌ای دارد و همه باید با یکدیگر هم‌صدا شویم و جنایات زورگویان غاصبگر را محکوم سازیم.

وی بیان کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای روز قدس و حضور در راهپیمایی علیه جنایتکاران، برای آمریکا و اسرائیل اهمیت زیادی دارد زیرا در این روز تمامی ملت‌های مسلمان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل سر می‌دهند.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: آتشی که اسرائیل در کشورهای مسلمان روشن کرده است تنها با وحدت و همدلی مردم با حضور راهپیمایی روز قدس خاموش می‌شود.

عبدالله زاده افزود: تمامی مردم ایران و مسئولان متعهد هستند که در راستای برطرف کردن و از بین بردن این غده سرطانی در راهپیمایی شرکت کنند. مسلمانان باید بیشتر به قدس بپردازند و اینکه جنایتکاران در طول تاریخ چه اعمال ننگینی علیه مردم مظلوم و قبله نخست مسلمانان انجام دادند.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران هیچ گاه زیر بار ظلم نمی‌رود و در روز قدس امسال نیز با هم‌صداشدن با مردم فلسطین اعلام انزجار خود را از رژیم اسرائیل و متجاوز اعلام می‌داریم.

عبدالله زاده افزود: جنایات گروهک‌های تروریستی در منطقه زمینه‌ساز می‌شود تا ‌مردم، امسال روز قدس را باشکوه‌تر برگزار کنند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.