کدخبر: ٤۱٤۷۰
۱۹ تیر ۱۳۹٤ ساعت ۱۸:۲۱
چاپ

امام جمعه فردوس:

ترویج ازدواج آسان زمینه‌ساز تحکیم خانواده است

ترویج ازدواج آسان زمینه‌ساز تحکیم خانواده است

بیرجندرسا- امام جمعه فردوس با اشاره به روز جهانی جمعیت و کاهش جمعیت جوان کشور گفت برای تحکیم خانواده ازدواج ها را باید آسان کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا بابائی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در جمع مردم فردوس پس از راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: فرهنگ مقاومت و استکبار ستیزی در جوامع بین المللی رو به رشد است.

وی با اشاره به تحریفات دینی و محتوی کتاب تلمود یهودیان و جنایات اسرائیل و نقش آنان در اسلام هراسی‌ها افزود: داعش دست نشانده اسرائیل است.

امام جمعه فردوس گفت: یمن تنها نیست و نباید بگذاریم فرهنگ قدس فراموش شود زیرا فرهنگ مقاومت و استکبار ستیزی در جوامع بین المللی هم رو به رشد است

وی با اشاره به روز جهانی جمعیت و کاهش جمعیت جوان کشور تصریح کرد: برای تحکیم خانواده  ازدواج ها را باید آسان کنیم.

امام جمعه فردوس افزود: به دلیل کوتاهی و اشتباهی که صورت گرفته و با شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر که از گذشته پیش گرفته بودیم، امروز جامعه ما به سوی پیری پیش می‌رود و پیش‌بینی می‌شود در چند سال آینده کشور ما از کشوری جوان به پیر تبدیل شود.

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا نرخ باروری بالا برود و نظام نیز با رایگان اعلام کردن زایمان‌ طبیعی از این موضوع حمایت می‌کند تا بتوانیم با افزایش جمعیت در سطح بین‌المللی از نظر جمعیتی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

بابایی افزود: مردم ولایتمدار مدیون مقاومت و ایستادگی مردم مسلمان فلسطین هستند که آنها با این مقاومت چند ساله خود، اسرائیل و یهود را سرگرم نگه داشته‌اند و این سبب شده که یهودیان نتوانند به دیگر کشورهای اسلامی حمله و کشورگشایی کنند.

امام جمعه فردوس با اشاره به اینکه برخی این موضوع را مطرح می‌کنند که فصل احساسات تمام شده و باید عقل‌گرایی انجام شود، بیان کرد: معنای این سخن این است که باید با آمریکا کنار آمد و شعار نه غزه، نه لبنان جمهوری ایرانی را مطرح و با دشمن نیز مدارا کرد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.