کدخبر: ٤۱٤۷۱
۱۹ تیر ۱۳۹٤ ساعت ۱۸:۲۹
چاپ

رضایی: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس پیام بزرگی برای دشمن است

رضایی: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس پیام بزرگی برای دشمن است

بیرجندرسا-امام جمعه بیرجند گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس پیام ایستادگی و استقلال مردم برای دشمن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بیرجند اظهار داشت: روز قدس پس از شب‌های قدر اخلاص و پاکی خاصی را برای مردم ما به همراه داشت و از خداوند طلب می‌کنیم تا توفیق تقوا را به ما در این روزهای پایانی ماه مبارک رمضان عطا کند.

وی با بیان اینکه امید از منازل عرفان است تصریح کرد: امید هدیه الهی و آرزو و رحمتی برای امت اسلام است و آن امیدی مورد قبول الهی است که پشت سر آن کار و تلاش برای رسیدن به مقصد باشد.

امام جمعه بیرجند افزود: آنهایی که امید می‌خواهند باید الگوی خود را پیامبر قرار دهند و از این فرصت ماه رمضان بهره ببرند که امید با اسوه نیکو و عمل شایسته موجب زیبایی می‌شود.

رضایی با تشکر از حضور گسترده مردم و مسئولان در راهپیمایی روز قدس بیان کرد: این انقلاب و ایثار و فداکاری‌های شهدا برای تکامل دولت و ملت بود و امروز مردم با حضور فوق العاده خود اعلام کردند که پشت سر اسلام و مسلمانان هستند.

وی عشق و حضور مردم را پیام ایستادگی برای دشمن دانست و اظهار داشت:در این روزهای آخرکه به پایان مذاکرات نزدیک شدیم آمریکا زیر حرفهایش می‌زند ولی ما دل به این مذاکرات نمی‌دهیم و از دانشجویان، روحانیون، اقتصاددان‌ها و سایر اقشار ملت و دولت می‌خواهیم که استقلال کشور را به پیش ببرند چراکه هم اکنون محرومان جهان چشم به ما دوخته‌اند و همانطور که ما منتظر ظهور امام زمان هستیم امام زمان هم منتظر هوشیاری ما است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به روز جهانی جمعیت گفت: از توطئه‌های دشمن کاهش جمعیت مسلمانان جهان و پیر کردن جمعیت امت اسلامی است و تمام شبکه‌های جهانی و ماهواره ای زمینه‌ای برای نابودی ملت است تا در برابر حمله دشمن هیچ  کسی مقاومت نکند.

رضایی بیان کرد: روز عفاف و حجاب را قدر می‌نهیم و از شورای هماهنگی شهر می‌خواهیم تا با تمام تلاش خود جامعه ای پاک به کشور تقدیم کنند.

امام جمعه شهرستان بیرجند با اشاره به روز گشایش مجلس خبرگان و روز بهزیستی تصریح کرد: امید است تا با بهتر زیستن به دین و معنویت کمک کنیم و در این شرایط حساس پشتوانه ملت خود باشیم.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.