کدخبر: ٤۱٦۲۷
۲٦ تیر ۱۳۹٤ ساعت ۱٦:٤۲
چاپ

حجت الاسلام دکتر رضای با هشدار به مسئولان فرهنگی:

با برگزاری جشن هسته ای مخالف نیستیم / عده ای می خواهند فحشا و منکرات را در جامعه رواج دهند

بیرجندرسا- امام جمعه بیرجند با هشدار به مسئولان فرهنگی خاطر نشان کرد: عده ای در همین جریان فکر می‌کنند که با این مذاکرات و ارتباط با آمریکا، زمینه بی‌تقوایی باز شده و می‌توانند بزنند و برقصند و هر کاری دلشان بخواهند انجام دهند.

 با برگزاری جشن هسته ای مخالف نیستیم / عده ای می خواهند فحشا و منکرات را در جامعه رواج دهند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی رضایی بیرجندی در نماز جمعه این هفته بیرجند با بیان اینکه امید داشتن با خیال بافی تفاوت دارد، اظهار داشت: امید داشتن از نشانه‌های اهل عرفان است، برخی اهل عمل و کار کردن نیستند و فقط بدنبال خیال بافی اند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه نباید مثل قارون به دنبال دنبال دنیا بود اظهارداشت: ما باید از آنچه که خداوند به ما روزی داده انفاق کنیم تا مورد بخشش خداوند قرار گیریم.

 

وی ادامه داد: افرادی که امید و ایمان به خدا دارن، مجاهدان در راه خدا هستند که از امیدواران واقعی هستند

حجت الاسلام دکتر رضایی عجله و سوء ظن را از نشان های نا امیدی دانست و تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان توبه کنیم و پاک وارد ماه بعدی شویم تا دچار نا امیدی نشویم.

 

امام جمعه بیرجند 26 تیرماه را سالروز تاسیس شورای نگهبان عنوان کرد و افزود: شورای نگهبان مجموعه ای از فقها و حقوقدانان عادل است که پیوند انقلاب را با آرمانهای آن حفظ می کنند.

 

حجت الاسلام رضایی با تبریک به تیم مذاکره کننده هسته ای بعد از 12 سال ایستادگی،افزود: تیم مذاکره کنندگان توانست با ایستادگی در برابر استکبار جهانی حق ملت ایران را بر کرسی بنشاند.

 

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به طرف مقابل اعتماد ندارد، ادامه داد: تا قبل از این استکبار طوری جوسازی رسانه ای کرده بود که از ایران کشوری خطرناک به جهان معرفی کرده بودند اما این مذاکرات توانست حقانیت ایران را در عرصه بین المللی به اثبات کند.

 

امام جمعه بیرجند هویت انقلاب ایران را پاکی، معنویت و استکبارستیزی عنوان کرد و افزود: ذوق زدگی و جشن‌های خیابانی بعد از اعلام جمع بندی مذاکرات و رعایت نکردن شئونات اسلامی در این مراسم با نظام اسلامی ما سازگار نیست.

وی ادامه داد: به هیچ وجه با جشن و شادی مخالف نیستیم اما به نظر می‌رسد عده ای می‌خواهند به این بهانه‌ها اندیشه های پوچ غربی را رواج دهند

حجت الاسلام دکتر رضای با هشدار به مسئولان فرهنگی خاطر نشان کرد:  عده ای در همین جریان فکر می‌کنند که با این مذاکرات و ارتباط با آمریکا، زمینه بی‌تقوایی باز شده و می‌توانند بزنند و برقصند و هر کاری دلشان بخواهند انجام دهند.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه ما با برگزاری جشن مخالف نیستیم، گفت: عده ای که می خواهند فحشا و منکرات را در جامعه رواج دهند اما این افراد بدانند که اگر بی‌توجهی‌شان ادامه داشته باشند، انتظار نداشته باشند که یاران شهدا سکوت کنند که آنها هر کاری دلشان خواست انجام دهند و اندیشه غربی را رواج دهند؛ این افراد این تفکرات را به گور خواهند برد.

 

وی ادامه داد: امروز همه باید با حفظ وحدت و همدلی برای هر چه قدرتمند تر شدن این نظام تلاش کنیم.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.