کدخبر: ٤۱۷۰۱
۳۱ تیر ۱۳۹٤ ساعت ۱۹:۳٦
چاپ

درخواست مدیران مطبوعات و خبرنگاران برای دیدار با رهبر انقلاب در آستانه روز خبرنگار+ تصویر

درخواست مدیران مطبوعات و خبرنگاران برای دیدار با رهبر انقلاب در آستانه روز خبرنگار+ تصویر

بیرجندرسا-مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: طومار درخواست خبرنگاران استان برای دیدار با مقام معظم رهبری با امضاء قاطبه فعالان رسانه ای مرکز استان آماده شده و طی روزهای آتی به دفتر مقام عظمای ولایت فرستاده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، مسئول بسیج رسانه استان خراسان جنوبی گفت : یکی از اقشار تاثیرگذار که نقش مهمی در تنویر و بصیرت افزائی افکار عمومی جامعه و پیشبرد اهداف آرمانی و فرهنگی انقلاب اسلامی دارند خبرنگاران و فعالان رسانه ای هستند . جنگ نرمی که مقام معظم رهبری  که از آن به عنوان عرصه جدید جنگ جمهوری اسلامی با دشمنان یاد می کنند با حضور رسانه های دشمن عملیاتی و اجرائی می شود و در واقع این فعالان رسانه ای جمهوری اسلامی هستند که در خط مقدم این جنگ نابرابر ، جهاد می کنند .

وی در ادامه گفت : سالهاست که از آخرین دیدار خبرنگاران و فعالان رسانه ای با فرمانده بصیر و خردمند خود یعنی مقام معظم رهبری می گذرد و دلهای آنان برای این دیدار مشتاق و قلم های آنان برای اجرای فرامین ایشان پا به رکاب هستند .

رضائی مسئول بسیج رسانه استان در ادامه اظهار داشت : با پیشنهاد یکی از بسیجیان و با همکاری خانه مطبوعات استان بر آن شدیم که این خواسته قلبی فعالان رسانه ای را در قالب یک طومار به امضاء خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان برسانیم و به دفتر مقام معظم رهبری ارسال کنیم .

وی افزود : این طومار با امضاء قاطبه خبرنگاران مرکز استان آماده شده و به دفتر مقام عظمای ولایت فرستاده خواهد شد .

رضائی در پایان گفت : این پیشنهاد به سازمان بسیج رسانه کشور هم داده شد تا سیل درخواست های عاشقانه خبرنگاران از سراسر کشور برای این دیدار پربرکت به دفتر مقام معظم رهبری رسیده تا شاید در ایام بزرگداشت روز خبرنگار شاهد برآورده شدن آرزوی قلبی آنان باشیم .

 

 

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.