کدخبر: ٤۲۰٤۱
۱۸ مرداد ۱۳۹٤ ساعت ۱۱:۱٤
چاپ

خبرنگاران با بیان واقعیت ها از شایعه پراکنی جلوگیری کنند

خبرنگاران با بیان واقعیت ها از شایعه پراکنی جلوگیری کنند

بیرجندرسا-فرماندار شهرستان درمیان گفت: خبرنگاران با اطلاع رسانی صحیح و بیان واقعیت ها باید از شایعه پراکنی در جامعه جلوگیری کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از ایرنا ، محمد بشیری زاده روز شنبه در شورای اطلاع رسانی شهرستان درمیان با محوریت تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: رویکرد دولت تدبیر و امید کمک و حمایت از جهادگران عرصه اطلاع رسانی است.
وی با بیان اینکه انتشار اخبار انتقادی توسط خبرنگاران، از عملکرد مسوولان دستگاه های اجرایی به نفع ما مسوولان است، گفت: باید ما مسوولان به عنوان خادمین مردم نیز انتقادپذیر باشیم.
فرماندار درمیان با تاکید بر اینکه ارتقای جایگاه تلاشگران عرصه دانایی از اهمیت اساسی برخوردار است، افزود: اگر قرار است خبر انتقادی از این شهرستان مرزی به مرکز استان مخابره شود، باید با پیوست دلیل و مستند باشد.
بشیری زاده با تاکید بر اینکه خبرنگاران با بیان واقعیت ها از شایعه پراکنی در شهرستان جلوگیری کنند، بیان کرد: انتظار ما این است که اخبار درست و مبتنی بر واقعیت از این شهرستان منعکس شود.
وی با انتقاد براینکه متاسفانه برخی از سایت های ادارات این شهرستان بروز نیستند، گفت: انتظار ما این است که هرچه سریعتر این سایت ها، بروز رسانی و عملکرد دستگاها به مردم مخابره شود.
فرماندار شهرستان درمیان با بیان اینکه مذاکرات هسته ای جایگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران را ارتقا داد، گفت: در این مذاکرات فعالان عرصه اطلاع رسانی به خوبی واقعیت های مذاکرات را به داخل کشور منعکس می کردند.
بشیری زاده ادامه داد: این انتقال به موقع و صادق اخبار توسط خبرنگاران، رضایت مردم را در پی داشته است.
وی تصریح کرد: همه مسوولان دغدغه ای جز حل مشکلات مردم را نباید داشته باشند چرا که حل مشکل یک روستایی در منطقه دور افتاده این شهرستان پاداش دنیوی و اخروی برای مسوولان در پی دارد.
فرماندار درمیان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در نهم اسفند ما سال جاری نیز گفت: مسوولان نباید از نماینده خاصی حمایت کنند چرا که ما به عنوان خادمین مردم، تنها مسوول برگزاری درست و صحیح این انتخابات هستیم.
بشیری زاده اضافه کرد: مردم خود نسبت به انتخاب صحیح نماینده خود آگاهی دارند و نیاز به کمک فکری مسوولان ندارند.
در این مراسم ازخبرنگاران و روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان، با اهدای لوحی تقدیر شد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.