کدخبر: ٤۲۱۰۸
۲۲ مرداد ۱۳۹٤ ساعت ۱۳:۳۷
چاپ

هشدار نمایده مجلس نسبت به امنیتی شدن پرونده میزان و پدیده شاندیز

بیرجندرسا-نماینده مردم بجنورد گفت: مشکل اجتماعی شرکت‌های میزان و پدیده شاندیز به مشکل امنیتی مبدل شده است مسئولان رسیدگی کنند.

هشدار نمایده مجلس نسبت به امنیتی شدن پرونده میزان و پدیده شاندیز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، قاسم جعفری در تذکر شفاهی گفت: سیل و تگرگ طی 10 روز گذشته در استان خراسان شمالی به ویژه در شهرستان مرزی و محروم رازوجرگلان و روستاهای منطقه خرابی‌های زیادی به وجود آورد.

 

 
وی خواستار توجه جدی ستاد بحران کشور شد و افزود: امکانات ستاد بحران در استان کم است از ستاد بحران مرکز می‌خواهم به کاستی‌های اجرایی و ریالی توجه ویژه داشته باشد. استاندار نسبت به کمبود اعتبارات ستاد بحران گلایه‌مند است. رییس ستاد بحران کشور، وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به این مسئله توجه جدی کنند.
 
این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خواهان پرداخت پول گندم خریداری شده کشاورزان استان شد و افزود: 45 روز از خرید گندم‌کاران می‌گذرد ولی هنوز پرداخت نشده است
 
جعفری در تذکر به رییس مجلس، رییس قوه قضایی، رییس‌جمهور، وزیر اقتصاد، مدیران بانکی خواستار حل مشکل اجتماعی و امنتیی شرکت‌های میزان و پدیده شاندیز شد و افزود: مشکل اجتماعی شرکت‌های میزان و پدیده شاندیز به مشکلات امنیتی مبدل شده است مسئولان مذکور به این مسئله توجه جدی کنند.
 
نماینده مردم بجنورد از کشته شدن سه شهروند اهوازی در سیل استان خراسان شمالی خبر داد.
منبع:بورس نیوز

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها