کدخبر: ٤۲۱۲۹
۲٤ مرداد ۱۳۹٤ ساعت ۱۲:۱۰
چاپ

ده‌نمکی این بار رسانه‌ها را هدف گرفته است/ سیاسی‌ترین فیلم سازنده «اخراجی‌ها» در راه است

بیرجندرسا-مسعود ده‌نمکی در جریان بازدید خبرنگارن از پشت صحنه «رسوایی2» تاکید کرد این بار انتقادهای او رسانه‌ها را هدف گرفته است.

ده‌نمکی این بار رسانه‌ها را هدف گرفته است/ سیاسی‌ترین فیلم سازنده «اخراجی‌ها» در راه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از خبرآنلاین، در گزارش‌های منتشر شده از پشت صحنه این فیلم به سیاسی بودن نگاه کارگردان در این فیلم تاکید شده است. براساس گزارش «مهر» محمدرضا شریفی نیا که در دیگر فیلم های ده نمکی به عنوان بازیگر و مشاور در کنار این کارگردان بوده است در جریان بازدید خبرنگاران از پشت صحنه این فیلم تازه ترین فیلم مسعود ده نمکی را سیاسی ترین اثر این کارگردان عنوان کرد و گفت: «همانطور که می دانید من از نخستین فیلم ده نمکی تا امروز هم به عنوان مشاور و هم به عنوان بازیگر کنار این کارگردان بوده ام و معتقدم این فیلم «رسوایی۲» سیاسی ترین فیلم ده نمکی است و تا اندازه ای به مسائل جناحی پرداخته است.»

همچنین ده نمکی در توضیح حضور رسانه ها در فیلم «رسوایی۲» گفت: «قبل از ورود به حرفه فیلمسازی یک مطبوعاتی بوده ام و در ساخت «رسوایی۲» اشاره ای هم به حضور رسانه ها در جریانات سیاسی و اجتماعی کرده ام. نکته اصلی اینکه سر شوخی را با رسانه های اسم و رسم دار باز کرده ام وبه هیچ عنوان اسم فرضی بر رسانه هایی که در فیلم مطرح می شود نگذاشته ام. به این ترتیب اسامی روزنامه هایی که خودم مدیریت می کردم در کنار روزنامه های اصلاح طلب مثل شرق و اعتماد و غیره دیده می شود.»

کارگردان فیلم «اخراجی ها» در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نگران جبهه گیری رسانه ها نبوده است، عنوان می کند: «نه واقعا نگران نبودم، چون رسانه جزئی از فیلم است و به فراخور جناح بندی های موجود تیترهایی که برگرفته از محتوای فیلم است برای هریک از رسانه ها انتخاب کرده ام. در فیلم های هالیوودی و بالیوودی در هر ژانری رسانه حضور پر رنگی دارد ضمن اینکه همواره سخت ترین منتقد خودم بوده ام و در طول فیلمسازی هیچگاه برای جلب رضایت افراد فیلم نساخته است.»

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.