کدخبر: ٤۲۳٦۰
۱۷ شهریور ۱۳۹٤ ساعت ۱۷:۲۲
چاپ

مسئول بسیج رسانه:

نگاه تخصصی رسانه ها در بحث اقتصاد مقاومتی زمینه شکوفایی اقتصاد در استان است

بیرجندرسا- رضایی با بیان اینکه رهبری بر بحث اقصاد مقاومتی تاکید بسیاری دارند افزود: باید با ایجاد کارگروه های مختلفی در زمینه های اقتصادی، فرهنگی ، سیاسی و ... مدیران و خبرنگاران خود را در این زمینه ها بخصوص بحث اقتصاد مقاومتی تقویت کنیم که این امر باعث شکوفایی و رونق اقتصاد در منطقه خواهد شد.

نگاه تخصصی  رسانه ها در بحث اقتصاد مقاومتی زمینه شکوفایی اقتصاد در استان است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، سجاد رضایی مسئول بسیج رسانه استان در جلسه شورای بسیج رسانه که هم زمان با بازدید از مجتمع چاپ و نشر امروز خراسان  انجام شد اظهار کرد:  چند طرح و برنامه برای ارتقاء سطح کیفی اصحاب رسانه و همدلی بین خبرنگاران و مدیران برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به برنامه اردوی تهران برای مدیران و نخبه های رسانه ای افزود: این اردوی دو روزه که 24 تا 26 شهریور ماه برای بازدید از روزنامه و خبرگزاری های بزرگ با ظریفت 15 نفر انجام خواهد می شود برای تبادل نحوه انتقال علم روز رسانه برای انتقال اخبار است.

مسئول بسیج رسانه با بیان اینکه رهبری بر بحث اقصاد مقاومتی تاکید بسیاری دارند افزود: باید با ایجاد کارگروه های مختلفی در زمینه های اقتصادی، فرهنگی ، سیاسی و ... مدیران و خبرنگاران خود را در این زمینه ها بخصوص بحث اقتصاد مقاومتی تقویت کنیم که این امر باعث شکوفایی و رونق اقتصاد در منطقه خواهد شد.

وی ادامه داد: هفته آینده در زمینه اقتصاد مقاومتی دکتر قاسمی از تهران می آیند و بسیج رسانه نیز زمینه حضور ایشان را در جمع اصحاب رسانه فراهم خواهد کرد.

سجاد رضایی با بیان بحث طلاق افزود : در چند سال گذشته رشد طلاق در استان افزایش یافته که باید در مورد کاهش و توقف این رشد رسانه ها اقدامات فرهنگی انجام دهند.

وی با اشاره به رتبه دوم استان در رشد طلاق افزود: با وجود اینکه در زمینه رشد ازدواج در مکان نخست کشوری هستیم ولی با وجود اینکه شهر فرهنگی هستیم در زمینه طلاق انگشت نما شده ایم.

مسئول بسیج رسانه درمورد حلقه های صالحین خبرنگاران تصریح کرد: مدیریت حلقه های صالحین کل کشور را حجت الاسلام پناهیان بر عهده دارند و انشا ا.. با ایجاد حلقه های صالحین و معرفی سرمربی برای آنان کار حلقه های صالحین آغاز خواهد شد.

در این جلسه هادی نیا سرپرست روزنامه خراسان جنوبی،سیف روابط عمومی اسبق صدا و سیمای خراسان جنوبی، احسان مداح سرپرست خبرگزاری فارس، حیدری مدیر مسئول روزنامه امروز خراسان جنوبی و محسن نوفرستی مدیر مسئول پایگاه خبری بیرجندرسا و جمعی از اصحاب رسانه حضور داشتند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.