کدخبر: ٤۲۳۷٤
۲۰ شهریور ۱۳۹٤ ساعت ۱۹:٤۹
چاپ

فرش قرمز برای استانداران شرق کشور تا عکس یادگاری در کلاه فرنگی بیرجند + عکس

بیرجندرسا- نشست استانداران منطقه 5 کشور در بیرجند با حاشیه‌های خواندنی همراه بود.

فرش قرمز برای استانداران شرق کشور تا عکس یادگاری در کلاه فرنگی بیرجند + عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از فارس، بامداد امروز استانداران منطقه پنج کشور به خراسان جنوبی آمدند تا در نشستی مشکلات 6 استان خراسان جنوبی، رضوی و شمالی به همراه کرمان، یزد و سیستان و بلوچستان بررسی شود.

غایب بزرگ جلسه استاندار کرمان بود که گویا به خاطر افتتاح تعدادی پروژه با حضور مسئولان کشوری ناچار بود در حوزه استحفاظی خود باقی بماند و جاده خطرناک کرمان - بیرجند سعادت پذیرایی از استاندار را نداشت.

اما بقیه استانداران یکی یکی از بامداد امروز وارد استان شدند و مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفتند.

معاون سیاسی، مدیر کل حوزه استاندار، معاون عمرانی و معاون اداری مالی از افرادی بودند که به صورت ویژه از استانداران خراسان رضوی و شمالی، یزد و سیستان و بلوچستان استقبال کردند.

در فرودگاه بیرجند استاندار سیستان و بلوچستان که از استانداران متعصب اصلاح‌طلب به شمار می‌آید مورد استقبال مشاور اجرایی استاندار، مدیر کل حراست استانداری و محمودی معاون استاندار قرار گرفت.

در ساختمان استانداری خراسان جنوبی نیز حسینی معاون سیاسی استاندار و نخعی معاون عمرانی استاندار از استاندار یزد و خراسان شمالی استقبال کردند.

 

همچنین خدمتگزار برادر استاندار خراسان جنوبی و مدیرکل حوزه استانداری به همراه معاونان استاندار خراسان جنوبی از استاندار خراسان رضوی به همراه جمعی از مسئولان استقبال کرد.

جلسه پس از انجام تشریفات آغاز شد و استانداران در رأس جلسه قرار گرفتند و حجت‌الاسلام رضایی امام جمعه بیرجند نیز در صدر جلسه قرار گرفت و جلسه برگزار شد.

حضور تعدادی از مدیران استانی از جمله صنعت و معدن، میراث فرهنگی، کشاورزی، مدیرکل بازرسی استانداری نیز در جلسه گواه اهمیت جلسه بود.

البته معاونان عمرانی استانداران گویا جلسه‌ای دیگر داشتند.

جلسه با طرح مباحث کلی از جمله مشکلات مرز، لزوم سرمایه‌گذاری، مشکل اعتیاد، خشکسالی همراه بود و استانداران پنج استان خراسان جنوبی، رضوی و شمالی به همراه یزد و سیستان و بلوچستان به طرح مبحث پرداختند.

البته مصوبات جلسه را متوجه نشدیم چه بود.

جلسه پایان یافت و استانداران و مسئولان سالن را ترک کردند. در هنگام خروج با سخنان رمضانی مدیرکل میراث فرهنگی مواجه شدند که یادش رفت بگوید استانداری سال‌ها بود اجازه بازدید از ارگ کلاه فرنگی را از مردم گرفته بود و حتی باغ رحیم‌آباد به عنوان یک اثر ملی با اقدام نسنجیده استانداری از لیست نامزدی ثبت جهانی خارج شد.

استانداران در ادامه فرش قرمز را طی کردند تا به ارگ کلاه فرنگی رسیدند؛ البته در هنگام حرکت، استانداران خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و یزد به ارگ نگاه می‌کردند.

استانداران و مسئولان وارد ارگ شدند و چون کارشناسی نبود که توضیحات بدهد ایمانی مدیرکل روابط عمومی در مورد اثر توضیحاتی داد.

البته ایمانی به خوبی اشراف داشت، چراکه تا چندی پیش ارگ واحد روابط عمومی استانداری بود و اثری که باید برای مردم باز می‌بود به بهانه استفاده اداری بسته بود.

در پایان استانداران عکس یادگاری گرفتند.

استاندار یزد نیز که شهرش مرکز آثار تاریخی است قطعا به فکر فرو رفته بود که چگونه یک اثر به این خوبی فضای اداری شده است.

بعد از این بازدید قرار شد استانداران به بازدید از برخی آثار و فضاهای استان بروند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.