کدخبر: ٤۲٤۹۱
۳۱ شهریور ۱۳۹٤ ساعت ۱۳:۳٦
چاپ

امام جمعه بیرجند:

شهدا رفتنه‌اند تا اهداف انقلاب محقق شود /دولت‌ها به فکر آینده مردم باشند/ باید با فتح قله‌های علم و بصیرت درصحنه‌های جهاد حضور یافت

بیرجندرسا- حجت الاسلام رضایی با اشاره به دیگر اهداف انقلاب اسلامی ایران، بیان کرد: هدف اول انقلاب، اسلام است و هرکسی باید در سنگر خود برای حفظ اسلام جهاد کند.

شهدا رفتنه‌اند تا اهداف انقلاب محقق شود /دولت‌ها به فکر آینده مردم باشند/ باید با فتح قله‌های علم و بصیرت درصحنه‌های جهاد حضور یافت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، حجت‌الاسلام علی‌رضایی بیرجند امام جمعه بیرجند در رژه نیروهای مسلح با اشاره به اینکه دولت‌ها باید به فکر آینده مردم باشند اظهار کرد: دولت باید در اشتغال‌زایی و خدمت به بندگان خوب خداوند تلاش کنند.

وی با اشاره به دیگر اهداف انقلاب اسلامی ایران، بیان کرد: هدف اول انقلاب، اسلام است و هرکسی باید در سنگر خود برای حفظ اسلام جهاد کند.

حجت‌الاسلام رضایی بابیان اینکه امروز جهاد، ایستادگی و شرف لازمه سرلوحه انجام کارهاست، تصریح کرد: اگر کسی حاضر درصحنه‌های جهاد نباشد و جهاد را ترک کند خداوند لباس ذلت و خواری را بر آنان می‌پوشاند.

وی در ادامه افزود: جوانان، دانشگاهیان و دانش آموزان باید با فتح قله‌های علم و بصیرت درصحنه‌های جهاد حضورداشته باشند چراکه سرلوحه حکم خداوند جهاد است.

امام‌جمعه بیرجند با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: شهدا رفتنه‌اند تا اهداف نظام محقق شود و ما باید نیز ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: اسلام مکتب این کشوراست و باید با حفظ اسلام نیز زمینه حاکمیت برای انسان کامل را مهیا کنیم.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: از اهداف انقلاب جمهوری اسلامی خدمت به مردم به خصوص خدمت به بندگان محروم خداوند است و هر مسئولی که از این هدف روی برگرداند جایگاهی در انقلاب ندارد.

حجت‌الاسلام رضایی استکبارستیزی را هدف سوم  نظام و انقلاب دانست و افزود: عده‌ای از افراد درصدد ناامید کردن مسئولان و مردم هستند و این در حالی است که باید همه قدردان مسئولان و نیروهای امنیتی باشیم.

وی در ادامه تأکید کرد: امروز به سبب نیروهای نظامی و انتظامی کشوری امن را دارا هستیم بنابراین  باید قدردان این نیروها همچنین بسیج و ارتش باشیم.

امام جمعه بیرجند انقلاب اسلامی را انقلابی شکل‌گرفته از معنویت دانست و گفت: انقلاب اسلامی انقلابی بود که صلح و آرامش را برای جهانیان به آرامش آورد.

وی در ادامه افزود: در این انقلاب به هیچ مظلومی ستم نمی‌شود بلکه تهدید برای مستکبران و ستمگران است.

حجت‌الاسلام رضایی بیرجندی ادامه داد: انقلاب اسلامی، انقلابی برگرفته از قرآن، اهل‌بیت و عرفان است و انقلابی است که در قرآن خدا  آن را با «اسلام» نام‌گذاری می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی نیز در این مراسم با اشاره به جنگ هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همانند هشت سال دفاع مقدس با تمام قوا آماده دفاع از اهداف انقلاب اسلامی است.

احمد شفاهی با اشاره به نمایش اقتدار نیروهای مسلح، اظهار کرد: امروز گوشه‌ای از اقتدار و توان دفاع جمهوری اسلامی را به نمایش می‌گذاریم تا دشمنان بدانند فرزندان امت همانند گذشته آماده دفاع از انقلاب هستند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.