کدخبر: ٤۲٦۲٦
۰٤ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۰
چاپ

شرایط و نحوه ثبت‌نام ازدواج دانشجویی

بیرجندرسا- مسئول مرکز فرهنگی اردویی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها جزئیات نوزدهمین مراسم ازدواج دانشجویی را تشریح کرد.

شرایط و نحوه ثبت‌نام ازدواج دانشجویی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین جوادی مسئول مرکز فرهنگی اردویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از آغاز ثبت نام نوزدهمین مراسم ازدواج‌های دانشجویی در دانشگاه‌های سراسر کشور خبر داد.

 
وی افزود: ثبت نام این دوره از ازدواج دانشجویی از یکم الی 30 ام مهرماه خواهد بود که زوجین می توانند با مراجعه به سایت www.ezdevaj.nahad.irنسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
 
مسئول برگزاری نوزدهمین دوره ازدواج دانشجویی تأکید کرد: تقاضای ما از زوجین اینست که ثبت نام را به موقع انجام دهند تا در روزهای آخر با مشکلات احتمالی ثبت نام مواجه نشویم.
 
وی همچنین در خصوص شرایط ثبت نام این دوره از مراسم ازدواج دانشجویی گفت: زوجین باید تاریخ عقدشان از 1 / 7 / 93 الی 1 / 7 / 94 باشد و کافیست یک نفر از زوجین دانشجو و در حال تحصیل در دانشگاه های سراسر کشور باشد. البته چنانچه هر دو طرف دانشجو هستند کافیست یکی از دو طرف اقدام به ثبت نام نماید.
 
جوادی افزود: افرادی که دارای شرایط شرکت در این مراسم هستند می توانند بعد از ثبت نام در وب سایت ازدواج دانشجویی، اصل مدارک (عقد نامه – کارت ملی – شناسنامه – کارت دانشجویی) را جهت ثبت نهایی به دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها مراجعه یا در دانشگاههایی که دفتر نهاد وجود ندارد، به رابط فرهنگی دانشگاه تحویل نمایند.
 
مسئول مرکزفرهنگی اردویی نهادنمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاهها در خصوص این دوره از مراسم ازدواج دانشجویی گفت: امسال برای نوزدهمین سال متوالی طرح ملی ازدواج دانشجویی را به لطف خداکلید زدیم که هر ساله شاهد استقبال خوب زوج های دانشجو قرار می گیرد.
 
وی درخصوص برنامه های آموزشی پیش بینی شده برای زوج های دانشجو گفت:از آنجایی که یک ازدواج موفق حتما مهارت و دانش و آگاهی میخواهد ، لذا به منظور کمک به ارتقا سطح فکری و مهارتی زوجین کارگاههای آموزشی تخصصی مهارت زندگی به صورت مجازی و حضوری در قالب بسته های آموزشی پیش بینی شده است که زوجین می توانند اولین بسته آموزشی را پیش از عزیمت به مشهد مقدس با مراجعه به سایت مرکز آموزش مجازی نهاد به آدرس www.un.nahad.ir دریافت نمایند.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها