کدخبر: ٤۲۷٤۸
۱۳ آبان ۱۳۹٤ ساعت ۲۱:۰۰
چاپ

تشییع پیکر آیت الله سید احمد عبادی عاشورای دیگری را در روز 13 آبان رقم زد / حتی پیکر ایشان هم ندای لبیک یا حسین و فریاد مرگ بر آمریکا را در منطقه طنین انداز کرد

تشییع پیکر آیت الله سید احمد عبادی عاشورای دیگری را در روز 13 آبان رقم زد / حتی پیکر ایشان هم ندای لبیک یا حسین و فریاد مرگ بر آمریکا را در منطقه طنین انداز کرد

بیرجندرسا- با حضور چند هزار نفری مردم با اقشار مختلف مذهبی و سیاسی و شکوه و عظمت مردم عزادار منظقه بار دیگر در 13 آبان روز استکبار ستیزی عاشورای دیگری در خوسف رقم خورد که نظیر آن فقط در روز عاشورا دیده می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، مراسم تشییع آیت الله سید احمد عبادی ساعت 12:30 در شهرستان خوسف با حضور اقشار مختلف مذهبی و سیاسی آغاز شد.

در این میان حضور با شکوه مردم خوسف و حتی شهرهای اطراف به ویژه بیرجند قابل تامل بود به قدری که عاشورای دیگری را رقم زد.

جضور چندین هزار نفری که می توان بدون اغراق گفت در سطح منطقه تشییع با این حضور فقط برای شهدا اتفاق می افتد بی نظیر بود و با صدای لبیک یا حسین و مرگ بر آمریکا نشان از راه استکبار ستیزی آیت الله سید احمدی عبادی را نشان می داد.

آیت الله سید علیرضا عبادی برادر مرحوم با اشاره به روح بزرگ استکبار ستیزی برادرش گفت: حضور با شکوه شما مردم عزیز، نشان از روح بزرگ مرحوم سید احمد عبادی دارد و ایشان همیشه در راه ولایت گام برداشتند.

وی ادامه داد: تشییع جنازه وی در چنین روزی نشان از روحیه استکبار ستیزی ایشان دارد که حتی در روز 13 آبان روز ملی استکبار ستیزی تشییع می شود و نباید شما ملت عزیز ایران هیچگاه شعار مرگ بر آمریکا را فراموش کنید.

بعد از خواندن نماز با شکوه میت از مسجد جامع خوسف به سمت میدان قهرمان و سپس به سمت گلزار شهدا با اعزاداری دلدادگان حسینی روحانی رباعی تشییع شد.

در این مسیر شعار های " مرگ بر آمریکا" ،""عزا عزاست امروز روز عزاست امروز آیت حق عبادی پیش خداست امروز"" و همچنین ""عزا عزاست امروز روز عزاست امروز مهدی صاحب زمان صاحب عزاست امروز"" توسط مردم ولایت مدار سر داده شد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.