کدخبر: ٤۲۷٦٤
۱۷ آبان ۱۳۹٤ ساعت ۲۱:۳۷
چاپ

راهیابی ۲۱ نفر به مسابقات قرآن اوقاف سرایان

بیرجندرسا- گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس فرهنگی اداره اوقاف سرایان با اشاره به اینکه ۲۱ نفر از شرکت‌کنندگان به مسابقات استانی راه یافتند، گفت: برگزاری مسابقات قرآنی تأثیر بالایی در روحیه شرکت‌کنندگان دارد.

راهیابی ۲۱ نفر به مسابقات قرآن اوقاف سرایان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، مهدی حمامی، کارشناس فرهنگی اداره اوقاف سرایان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، گفت: مسابقات قرآنی ویژه بانوان در هئیت فاطمیه و آقایان در حسینیه جان‌نثاران برگزار شد.

وی ادامه داد: در مجموع 80 نفر در مسابقات قرآنی شرکت کردند که از این تعداد 40 نفر را بانوان و 20 نفر را آقایان تشکیل دادند.

کارشناس فرهنگی اداره اوقاف سرایان با اشاره به اینکه 21 نفر از شرکت‌کنندگان به مسابقات استانی راه یافتند، افزود: در رشته حفظ 5 جزء، 3 نفر، 10 جزء 3 نفر، 20 جزء 2 نفر، حفظ کل یک نفر، ترتیل بانوان و آقایان 6 نفر و قرائت بانوان و آقایان 6 نفر به مرحله استانی راه‌یافتند.

حمامی عنوان کرد: برگزاری مسابقات قرآنی تأثیر بالایی در روحیه شرکت‌کنندگان دارد و تنها برای کسب رتبه در مسابقات شرکت نمی‌کنند بلکه برای یادگیری و فهم آموزه‌های قرآن است.

وی یادآور شد: اگر مسابقات قرآنی در بازه‌ای از زمان برگزار شود که علاقه‌مندان فرصت بیشتری برای شرکت داشته باشند بسیار بهتر است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.