کدخبر: ٤۲۷۸۰
۲۰ آبان ۱۳۹٤ ساعت ۱۰:۵۰
چاپ

پدر بانوی طلایی کشور:

کمک های مسئولین به نجمه فقط معنوی بوده است/ شیرین ترین لحظه زندگی نجمه، اهتزار پرچم ایران است

بیرجندرسا-پدر نجمه خدمتي ضمن تشكر از حضور نماینده مردم بیرجند در مجلس در منزل وي، اظهاركرد: افتخار فرزندان اهتزاز پرچم جمهوري اسلامي ايران در عرصه بين المللي بوده است و اين شيرين ترين لحظه زندگي وي است.

کمک های مسئولین به نجمه فقط معنوی بوده است/ شیرین ترین لحظه زندگی نجمه، اهتزار پرچم ایران است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، حجت الاسلام سيد محمدباقر عبادي نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شب گذشته (۱۹ آبان) با حضور در منزل نجمه خدمتي ضمن تبريك كسب عناوين مختلف قهرمان در عرصه هاي بين المللي و همچنين مسابقات اخير در كشور كويت، اطهارداشت: كسب مدال ها و رتبه هاي مختلف قهرماني را خدمت هم وي و مردم ايران تبريك عرض مي كنم و از پدر و مادر اين قهرمان ملي كه زحمت و تلاش فراواني در اين راه كشيده اند، تشكر دارم.

 

وي افزود: قدرداني از تلاش هاي نخبگان و افتخارآفرينان حداقل كار است.

 

عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي با تأكيد بر نقش مهم بانوان ايران اسلامي در مسابقات بين المللي، بيان كرد: حضور بانوان ايراني در عرصه رقابت هاي جهاني با حجاب و عفاف از افتخارات جمهوري اسلامي است.

 

وي خاطرنشان ساخت: در حال حاضر ورزشكاران زن كشور در جايگاه خوبي قرار دارند و اميدواريم كه مشكلات مربوط به كمبود امكانات و تجهيزات ورزشي با مساعدت مسئولان رفع شود.

 

 وي در ادامه با اشاره به سفر سعيدي كيا رئيس بنياد مستضعفان كشور به بيرجند، گفت: قرار شد در مجتمع ورزشي كه در اين سفر كلنگ زني شد، فضاي مناسبي به حوزه ورزش تيراندازي اختصاص يابد و نظر رئیس بنیاد مستضعفان کشور نیز در اين زمينه مساعد بود.

 

نماينده مردم بيرجند، درميان و خوسف در مجلس شوراي اسلامي نجمه خدمتي را از افتخارات خراسان جنوبي برشمرد و اظهار كرد: وجود نيروهاي توانمند و افتخارآفرين در استان سبب ورود جوانان و علاقمندان زيادي در اين عرصه مي شود.

 

اهتزاز پرچم سه زنگ جمهوری اسلامی ایران، شیرین ترین لحظه زندگی نجمه است

بنابراين گزارش؛ در ادامه اين ديدار پدر نجمه خدمتي ضمن تشكر از حضور حجت الاسلام عبادي در منزل وي، اظهاركرد: افتخار فرزندان اهتزاز پرچم جمهوري اسلامي ايران در عرصه بين المللي بوده است و اين شيرين ترين لحظه زندگي وي است.

 

وي در ادامه با بيان اينكه فرزندان در تمام امور همواره توسل به خداوند و ائمه اطهار دارند، تصريح كرد: فردندم(نجمه) قبل از شروع هر مسابقه ايي ذكر يابن الحسن(عج) را بر زبان دارد و در تمام اين دوران عنايت و توجه خداوند و اهل بيت(علیهم السلام) را احساس كرده ايم.

 

مهدی خدمتي با اشاره به اينكه تاكنون كمك‌هايي كه از سوی مسئولان براي فرزندم صورت گرفته معنوي بوده است، گفت: تاكنون نجمه خدمتي ٢٥ مدال جهاني و بين المللي در مدت سه سال حضور فعال در عرصه مسابقات تيراندازي براي كشور ايران كسب كرده است.

 

وي در پايان يادآور شد: در حال حاضر مشكلاتي در عرصه ورزش استان وجود دارد كه اميدواريم مسولين دست به دست هم بدهند تا اين مسائل مرتفع گردد.

 

نجمه خدمتی: مردم برایم دعا کنند

در ادامه اين ديدار نجمه خدمتي ملي پوش ورزش تيراندازي در سخناني كوتاه از همه مردم استان خراسان جنوبي خواست براي وي در مسابقات پيش‌روي المپيك و ديگر رقابت‌ها دعا كنند.

 

گفتنی است، نجمه خدمتی دانشجوی دانشگاه بیرجند طی روزهای گذشته در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا، رکورد جهانی این رشته توسط ورزشکار جوان خراسان جنوبی با ارتقاء ۲ امتیاز شکسته شد. پیش از این خدمتی در رقابتهای جام جهانی تیراندازی در کشور آذربایجان موفق به کسب سهمیه حضور در المیپک ریو شده است.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها