کدخبر: ٤۲۷۹٦
۲٤ آبان ۱۳۹٤ ساعت ۰۸:٤۲
چاپ

نماینده مردم بیرجند در مجلس:

راه آهن خراسان جنوبی منتظر عملی شدن وعده های مسئولین است

بیرجندرسا-نماینده مردم بیرجند در مجلس با بیان اینکه از دولت درخواست داریم، خراسان‌جنوبی را در بودجه 1395، به طور ویژه ببینند، اظهار کرد: راه آهن خراسان جنوبی منتظر عملی شدن وعده های مسئولین استو

راه آهن خراسان جنوبی منتظر عملی شدن وعده های مسئولین است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام و السملمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد پروژه‌های نیمه‌کاره در استان خراسان‌جنوبی و شهرستان بیرجند زیاد است که یکی از این پروژه‌ها، بیمارستان رازی بیرجند است که متأسفانه در سفر آقای نوبخت قول داده شد اما قول‌ها محقق نشد و بیمارستان آن‌طور که می‌خواستیم پیشرفت نداشته است.

 

وی اظهار کرد: خواستار تسریع در دوبانده‌شدن جاده بیرجند به سمت مشهد و همچنین جاده بیرجند به سمت زاهدان هستیم که در این خصوص صحبت‌هایی با دو نفر از معاونان وزیر راه و شهرسازی به صورت تلفنی و حضوری داشته‌ایم.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: مسوولان به راه‌آهن خراسان‌جنوبی به صورت ویژه نگاه و به وعده‌هایشان عمل کنند.

 

عبادی تصریح کرد: بودجه در سازمان برنامه و بودجه توزیع می‌شود و برای توزیع بودجه شاخصه‌هایی مانند جمعیت، وسعت و محرومیت درنظر گرفته می‌شود.

 

وی گفت: بودجه سال 1394 هنوز به طور کامل محقق نشده است و وعده‌هایی که در این بودجه داده شده یود، هنوز انجام نشده است.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: از دولت درخواست داریم، خراسان‌جنوبی را در بودجه 1395، به طور ویژه ببینند.

 

عبادی اظهار کرد: بسیاری از مدیران را دیدم که پیگیر حل مشکلات استان هستند و از ما نیز درخواست همکاری کردند که ما نیز پگیر حل مشکلات هستیم اما برخی از مدیران مراجعه‌ای به ما نداشتند که به نظر می‌رسد خودشان پیگیر مسائل هستند.

 

وی تأکید کرد: هر مدیری از نماینده مردم کمک بخواهد و درخواست همکاری کند، یقینا ما همکاری می‌کنیم.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: سعی کردم با همه مدیران در جهت خدمت به مردم کمک کنم.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.