کدخبر: ٤۲۸۵٦
۰۸ آذر ۱۳۹٤ ساعت ۱۲:٤۸
چاپ

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

دشمن به دنبال نفوذ و ایجاد اختلاف در بین اقشار جامعه است

بیرجندرسا-حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به توافق اخیر هسته ای افزود: با پایان یافتن مذاکرات هسته ای، دشمن به دنبال نفوذ و ایجاد اختلاف در بین اقشار جامعه است و راهبرد کنونی آمریکا پس از برجام، نفوذ امنیتی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است.

دشمن به دنبال نفوذ و ایجاد اختلاف در بین اقشار جامعه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از روابط عمومی منطقه هوایی شرق، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شرق اظهار داشت: لازمه اقتدار نیروهای مسلح، همراه شدن ایمان، بصیرت، عزم راسخ و احساس مسئولیت در کنار نیروی انسانی مجهز به آموزش های به روز و تجهیزات پیشرفته است.

 

وی با تبریک هفته بسیج بر نیازمندی همه نیروهای مسلح به تفکر بسیجی تاکید کرد و بسیج را از نیروهای کارآمدد نظام برشمرد.

 

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به توافق اخیر هسته ای افزود: با پایان یافتن مذاکرات هسته ای، دشمن به دنبال نفوذ و ایجاد اختلاف در بین اقشار جامعه است و راهبرد کنونی آمریکا پس از برجام، نفوذ امنیتی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است.

 

وی یادآور شد: امروز آمریکا به صورت کاملاً آشکار از در پیش بودن انتخابات در ایران و دخالت در آن صحبت می کند که در این دوران حساس، داشتن بصیرت و درک به موقع تحولات و تحلیل صحیح آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

گفتنی است، ساختمان جدیدالاحداث صندوق قرض الحسنه و مهمان سرای عقیدتی سیاسی منطقه شرق نیر با حضور نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران، افتتاح شد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.