کدخبر: ٤۲۹۹٦
۱۲ دی ۱۳۹٤ ساعت ۱۳:۱٦
چاپ

حسینی:

مشكل طلاق و آسيب هاي اجتماعي را باید ریشه یابی کرد

بیرجندرسا- معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار خراسان جنوبي با تأكيد بر تشكيل دبيرخانه آسيب هاي اجتماعي با نظارت دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري اظهار داشت: ريشه يابي علت هاي آسيب هاي اجتماعي و انجام كارهاي تخصصي با مسئوليت دانشگاه و همكاري دستگاه هاي اجرايي در دبيرخانه آسيب هاي اجتماعي مي تواند اثربخش باشد.

مشكل طلاق و آسيب هاي اجتماعي را باید ریشه یابی کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، محمد حسيني معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار خراسان جنوبي كه در پنجمين جلسه كارگروه فرهنگي و اجتماعي استان با اشاره به اهميت آموزش عمومي در جهت كاهش آسيب هاي اجتماعي اظهار داشت: آموزش نقش مهم و اساسي در كاهش آسيب هاي اجتماعي ايفا مي كند و اگر قرار است كار علمي و اساسي انجام گيرد، زيرساخت آن آموزش است.
 معاون سیاسی امنیتی استانداری ، بر هماهنگي و مديريت واحد دستگاه هاي اجرايي و پرهيز از فعاليت هاي جزيره اي تاكيد كرد و خاطر نشان ساخت: ما نيازمند تغيير رويكرد اساسي در حوزه اجتماعي هستيم، چرا كه حلقه مفقوده حوزه اجتماعي را مي توان با پيگيري لازم براي انجام وظايف و هم افزايي و هماهنگي دستگاه ها در راستاي كاهش آسيب هاي اجتماعي پيدا كرد.
وي با تأكيد بر تشكيل دبيرخانه آسيب هاي اجتماعي با نظارت دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري اظهار داشت: مشكل طلاق و آسيب هاي اجتماعي را نمي توان با راهكارهاي تك بعدي مرتفع كرد.

وی ادامه داد: از اينرو ريشه يابي علت هاي آسيب هاي اجتماعي و انجام كارهاي تخصصي با مسئوليت دانشگاه و همكاري دستگاه هاي اجرايي در دبيرخانه آسيب هاي اجتماعي مي تواند اثربخش باشد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.