کدخبر: ٤۲۹۹۸
۱۲ دی ۱۳۹٤ ساعت ۱۳:٤۵
چاپ

رشد 60 درصدی آمار طلاق نسبت به سال 93

بیرجندرسا- پورحسين به آخرين آمار سازمان ثبت احوال در نه ماهه سال جاري اشاره كرد و خاطر نشان ساخت: استان خراسان جنوبي در رديف سوم، ثبت ازدواج و رديف بيست و هفتم ثبت طلاق در كشور قرار دارد.

رشد 60 درصدی  آمار طلاق نسبت به سال 93

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، پورحسين مديركل ثبت احوال استان نيزدر پنجمين جلسه كارگروه فرهنگي و اجتماعي استان با اشاره به شاخص نسبت طلاق به ازدواج اظهار داشت: تعداد طلاق هاي ثبت شده استان در برابر هر ۱۰۰ واقعه ازدواج ثبت شده ۵/۱۳ واقعه طلاق به ثبت رسيده و در مدت مشابه سال قبل اين شاخص حدود ۳/۱۲ بوده است بطوريكه استان در رتبه بيست و هشتم قرار گرفته است.
پورحسين ، به آخرين آمار سازمان ثبت احوال در نه ماهه سال جاري اشاره كرد و خاطر نشان ساخت: استان خراسان جنوبي در رديف سوم، ثبت ازدواج و رديف بيست و هفتم ثبت طلاق در كشور قرار دارد.
 در اين جلسه مقرر شد، دبيرخانه علمي و دائمي آسيب هاي اجتماعي با نظارت دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري و مسئوليت دانشگاه بيرجند و دبيرخانه اجرايي آسيب هاي اجتماعي با مسئوليت بهزيستي و كميته تخصصي طلاق با مسئوليت دفتر امور بانوان و خانواده استانداري با برگزاري گروه هاي كاري با حضور اساتيد ، كارشناسان و دستگاههاي اجرايي به صورت تخصصي با هدف كاهش نرخ طلاق به كار خود ادامه دهد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها