کدخبر: ۸۳۹۱۲
۱۷ بهمن ۱٤۰۲ ساعت ۰۹:۵۷
چاپ

بهره برداری از ۴۷ پروژه مخابراتی در شهرستان بیرجند

بیرجندرسا-۴۷ پروژه مخابراتی از جمله ایجاد و توسعه شبکه فیبر نوری در شهرستان بیرجند همزمان با ششمین روز دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از ایرنا،مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی روز سه‌شنبه در آیین افتتاح این پروژه‌ها که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، فرماندار بیرجند و جمعی از مسئولان برگزار شد، گفت: ۲۲۲ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های مخابراتی مرکز استان هزینه شده است و جمعیت بالایی در شهرستان بیرجند از مزایای آن برخوردار شدند.

اسماعیل میری افزود: ایجاد شبکه فیبر نوری در اراضی موسویه بیرجند، ۶ طرح ارتقای فناوری سایت تلفن همراه، پنج طرح نصب و راه‌ اندازی سایت تلفن همراه، ۲ طرح توسعه شبکه فیبر نوری، ۱۰ طرح نصب، راه‌اندازی و توسعه سوئیچ، ۲ طرح شبکه فیبر نوری، ۱۱ طرح توسعه شبکه فیبر نوری خانگی، یک طرح توسعه شبکه انتقال و ۱۱ طرح نصب، راه‌اندازی و توسعه پورت پرسرعت از جمله پروژه‌های افتتاحی شرکت مخابرات در ششمین روز دهه فجر است.

وی عنوان کرد: همه تلاش ما بر این است که با ارتقا و افزایش کیفیت شبکه ارتباطات در استان خراسان جنوبی خدمات مخابراتی خوبی را به مشتریان ارائه دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی هم گفت: طلیعه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بهترین فرصت برای بیان خدمات نظام و دولت است بنابراین همه مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی این موضوع را به صورت جدی در دستور کار قرار دهند.

ناصر ناصری افزود: همه ما به عنوان خادمان مردم وظیفه داریم که به نحو شایسته به مردم خدمت کنیم و پیگیر مشکلات آنان باشیم.

وی با اشاره به اینکه ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد گفت: دشمن تلاش می‌کند انقلاب و نظام را ناکارآمد نشان دهد و چنین القا کند که انقلاب اسلامی به اهداف مورد نظر دست نیافته است.

معاون استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: در این شرایط همه ما مسئولیت خطیری داریم و دستاوردهای انقلاب را باید برای جوانان، نوجوانان و همه مردم ایران اسلامی تبیین کنیم.