کدخبر: ۱۹۷۳۲
۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۵٦
چاپ

عکس های سال بین المللی دانشگاه میسوری

عکس های سال بین المللی دانشگاه میسوری

بیرجند رسا - مجموعه ای از نتایج مسابقه دانشگاه میسوری که در پایان ماه فوریه ارسال شده یکی از بهترین نمونه هایی از عکاسی خبری در جهان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا ، مسابقه عکس بین المللی دانشگاه میسوری یک مسابقه عکاسی است که در سال 1944 در دانشگاه میسوری روزنامه نگاری در کلمبیا آغاز شد و هر ساله بهترین نمونه های عکاسی از سراسر جهان برای قضاوت به آنجا ارسال می شود. برخی از تصاویر که برنده سال 2014 را در زیر می بینید: Signalاز ویژگی های، رتبه اول: تلاش برای جذب سیگنال های تلفن همراه ارزان قیمت توسط مهاجران فقیر آفریقایی در ساحل شب جیبوتی، از کشور همسایه سومالی. (جان استنمیر)

Living Under the Regime

از ویژگی های، مقام دوم: باسل برهوم، پس از بررسی در داخل تابوت برادرش که مبارزه به عنوان افسر در ارتش سوریه کشته شده بود عصبانی می شود. (آندریا بروس)

Afghanistan's Worsening Hunger Crisis

محل سوم، ویژگی ها: هشت ماهه سمیع الله، مبتلا به قارچ کوچک سفید هاگ، نشانه دیگری از سوء تغذیه پیشرفته که در آن صورت کودک به نظر می رسد که از یک مرد چروکیده قدیمی به دلیل پوست آویزان است (دانیل Berehulak)

Untitled

اخبار عمومی، محل دوم: زنده ماندن پس از سقوط از خانه اش، یک غیر نظامی پیاده روی به دور از صحنه از یک حمله هوایی رژیم که وارد بخش بزرگی از یکی از محله های مسکونی حلب است. (و Sebastiano Tomada)

Syria

اخبار عمومی، رتبه سوم: زندانیان که مبارزان مخالف بودند و گرفتار شده توسط امنیتی سوریه و متهم به ساخت خودروهای بمب گذاری شده در زندان دمشق 18 آگوست، 2013. (سرگئی پونومارف).

A Final Embrace

اخبار نقطه ای، رتبه اول: دو قربانیان در میان آوار لباس فروشی ساختمان کارخانه در سوار، در نزدیکی داکا، بنگلادش. 2013 آوریل 24 بیش از 1000 کارگر در فروپاشی ساختمان درگذشت. (Taslima اختر)
Boston Marathon Bombing
اخبار نقطه ای، رتبه سوم: بوستون افسران پلیس راشل مک گوایر، کوین مک گیل و خاویر شرک به دومین انفجارتروریستی واکنش نشان می دهند. (جان Tlumacki / بوستون گلوب)
Typhoon Haiyan
پوشش بحران، رتبه دوم:  در منطقه ای از Tacloban، فیلیپین،  گردباد هاییاندر سال 2013 نوامبر 8 باعث کشته شدن بیش از 6000 نفرو میلیون های  بی خانمان شد. (کوین Frayer)
A dramatic rescue
پوشش بحران، رتبه سوم: یک زن در سیل های حومه Chalandri، شمال آتن گرفتار شده است (یانیس Kolesidis)
Untitled
علوم، رتبه اول:  پروژه شیر دو ساله ، تصویر گرفته شده با نور مادون قرمز نامرئی. (مایکل نیکولز / نشنال جئوگرافیک)
Panda Release
علوم، رتبه سوم: لباس های پاندا توسط مراقبان داخل باغ وحش (امی ویتاله)
A Healing Bond
 (باربارا دیویدسون / لس آنجلس تایمز)
The real cost of Indian coal
جایزه چشم انداز زیست محیطی: برخی از زنان سرقت ذغال سنگ در منطقه Dhanbad از هند،  (اریک Messori)
CONDEMNED - Mental health in African countries in crisis
 مردم سومالی خواهد(رابین هاموند / پانوس)

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها