کدخبر: ۲۰۰۰
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰٤:۰۸
چاپ

یادداشت:

مذاکره ممنوع!

مذاکره ممنوع!

مسائل داخلی سوریه و لبنان به ما چه ربطی دارد؟ ما به دنبال رئیس جمهوری هستیم که اوضاع داخلی کشور خودمان را سر و سامان دهد. چرا این همه هزینه های گزاف صرف حمایت از حزب الله و حماس و دفاع از سوریه می شود؟ مگر خودمان کم فقیر و بیچاره داریم؟

بسم الله الرحمن الرحیم

 مسائل داخلی سوریه و لبنان به ما چه ربطی دارد؟

 ما به دنبال رئیس جمهوری هستیم که اوضاع داخلی کشور خودمان را سر و سامان دهد.

 چرا این همه هزینه های گزاف صرف حمایت از حزب الله و حماس و دفاع از سوریه می شود؟ مگر خودمان کم فقیر و بیچاره داریم؟

 چرا به خاطر عرب های سنی فلسطین این همه هزینه پرداخت کنیم؟

 آیا پافشاری بر انرژی هسته ای ایران ارزش این همه تحریم و گرانی و درد سر را دارد؟

چرا این قدر اصرار می کنیم که با آمریکا مذاکره نکنیم؟

و... سؤالات و شبهاتی از این قبیل...

اینها سؤالات و شبهاتی است که ذهن بسیاری از جوانان و هموطنان عزیزمان را مشغول خود کرده است.

پاسخ به این سؤالات می تواند در انتخاب کاندیدای اصل ریاست جمهوری نقش اساسی داشته باشد.

پاسخ تمام سؤالات فوق در آیات متعددی از جمله آیه 120 سوره مبارکه بقره به وضوح آمده است:

وَلَن تَرْضَى عَنكَ الْيَهُودُ وَلاَ النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللّهِ هُوَ الْهُدَى وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءهُم بَعْدَ الَّذِي جَاءكَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَكَ مِنَ اللّهِ مِن وَلِيٍّ وَلاَ نَصِیر

بنی اسرائیل (یهود و نصاری) تا ابد دست از سر تو بر نخواهند داشت و از تو راضی نخواهند شد تا این که شما هم از خواسته های آنان پیروی کنید به همگان بگو که تنها فرمان خدا هدایت واقعی است و حتی اگر توی پیامبر هم از هوا و هوس بنی اسرائیل (یهودیان و مسیحیان) بعد از تمام هشدارهایی که در مورد این قوم به تو داده ایم پیروی کنی دیگر یاری و حمایت خدا شاملت نخواهد شد.

پس با توجه به آیه فوق مشخص است که میانه ما و رژیم صهیونیستی و متحد سرسخت آن امریکا هیچگاه اصلاح نخواهد شد زیرا خداوند قبل از عبارت "ترضی" از عبارت "لن" استفاده کرده است و این یعنی اینکه جنگ ما با دشمنان مان همیشگی است. البته برای پایان دادن به این نبرد دو راه وجود دارد:

1. از بین رفتن کامل رژیم صهیونیستی که مرکز ثقل بنی اسرائیل است.

2. این که ما از آیین یهودیان پیروی کنیم.

ممکن است این پرسش پیش بیاید که خوب مگر چه اشکالی دارد که ما هم یهودی شویم؟! بالاخره از این همه درد سر که بهتر است!

اما مشکل اینجاست که اسرائیلی ها حتی به شما اجازه یهودی شدن هم نمی دهند زیرا بر طبق اعتقاد آنان تنها انسان های روی کره زمین یهودی ها هستند و غیر یهودیان صرفا حیواناتی انسان نما هستند که یا باید در خدمت نژاد برتر یهود باشند و یا سلاخی شوند!!

آیا می دانید یهودیان صیهونیست از شما انتظار چه خدمتی دارند؟!

بهتر است برای تبیین بهتر این انتظار! به عبارت زیر که از تورات، تلمود و پروتکل های دانشوران صهیون انتخاب شده است به دقت توجه نمایید. همانطور که می دانید تلمود نام کتاب کثیفی است که خاخام های یهودی تألیف کرده اند و بر اساس آموزه های سخیف تلمودی خود 24 پیمان نامه تحت عنوان پروتکل های دانشوران صهیون تدوین شده است که به صورت آیین نامه اجرایی در حال اجراست. پروتکل های دانشوران صهیون و تلمود جز اسناد محرمانه صهیونیسم به شمار می آید:

تلـــمود:

* خدا غیر یهودیان را در قالب انسان خلق‌کرد تا یهودیان مجبور‌نباشند خدمتکارانی به شکل دیو داشته‌باشند. غیر یهودیان، حیواناتی در قالب انسانند و گمارده‌شدند تا به یهودیان، بی‌دریغ خدمت کنند.

* غذا خوردن با غیر یهودی، مانند غذا خوردن با سگ است.

تورات:

* ایشان را مانند گوسفندان برای ذبح بیرون‌کش! و ایشان را به‌جهت روز قتل علامتگذاری‌نما! (سفر تثنیه، باب 20، آیه 3 )

 تـلــمود:

* به زنان غیریهودی، می‌توان هرگونه تجاوزی روا داشت حتی اگر دختری سه ساله باشد. (Aboda Sarah 37a )

تورات:

* حدود تو را از بحر فلسطین و از صحرا تا نهر‌فرات قرار ‌می‌دهیم، زیرا ساکنان آن سرزمین را به‌دست شما خواهیم‌سپرد. (خروج، باب 23، آیه 31)

پروتکل شماره 11:

* غير يهوديان، گله‌ی گوسفند و ما گرگ‏هاي اين گله هستيم.

تلـمود:

* مراکز مذهبی غیر یهود که در آن، سگ‌های آدم‌نما به صدا در می‌آیند، به منزله‌ی زباله‌خانه است.

* مراکز مذهبی غیر یهود، خانه‌ی گمراهان است و خراب‌کردن آن‌ها ضروری و واجب است.

* واجب است هر کس که آموزه‌های ما را انکار کند کشته شود.(Coschen hamischpat 425 Hagah 425. 5)

 دقت در این عبارات نشان می دهد که نگرش اسرائیلی ها به مقوله حقوق بشر چقدر متمدنانه است!

اینها به حقوق بشر قائل هستند فقط مشکل اینجاست که غیر خود را بشر نمی دانند!

خداوند متعال در آیه 120 سوره مبارکه بقره تأکید می فرماید که تا زمانی که شما همچون حیواناتی خدمتکار و رام در اختیار یهود نباشید و تا زمانی که نوامیس شما (البته سه سال به بالا!) در اختیار ایشان نباشند و تا زمانی که مساجد شما پابرجا باشد و تا زمانی که حرم ائمه اطهار علیهم السلام تخریب نشده باشد دست از سر شما بر نخواهند داشت.

و همه اینها به این معناست که طرح مسائلی همچون دست یابی ایران به سلاح هسته ای، عربی بودن خلیج فارس، اماراتی بودن جزایر سه گانه و ... همه بهانه های واهی است برای اشغال ایران و دستیابی به معادن، ذخایر و البته ناموس ما.

ممکن است کسی ادعا کند که این عبارات کثیف که در تلمود و تورات و پروتکل ها آمده است صرفا عقیده گروهی تندرو و افراطی است و شامل همه اسرائیلی ها نمی شود. اما خوب است بدانیم که تا کنون ارتش های عضو ناتو و در رأس آنان ارتش امریکا بدون استثنا به هر منطقه ای که وارد شده اند به نوامیس آن سرزمین تعدی نموده اند. اظهارات و تصاویر تلخ و اخبار ناخوشایندی که از ویتنام و ژاپن و کره جنوبی و ترکیه و آذربایجان و کویت و عربستان و سومالی و مالی و ... در دست است شاهدی غیر قابل انکار بر این مدعاست.

چه تضمینی وجود دارد که اگر بر سر مسائل هسته ای سازش کنیم زیاده خواهی دشمنان ادامه نیابد؟

 مگر دولت دکتر مصدق که بیشترین و نزدیکترین روابط با امریکا را داشت توسط خود امریکایی ها در کودتای 28 مرداد سرنگون نشد؟

مگر در زمان دولت جناب آقای خاتمی و دبیر کلی آقای حسن روحانی بعد از تعطیلی و پلمپ شدن تمام مراکز هسته ای ایران و نصب دوربین های مدار بسته در مراکز حساس نظامی ایران دشمنان ما تصمیم به حذف رشته فیزیک هسته ای از دانشگاه ها نگرفتند و ایران را به عنوان محور شرارت قلمداد نکردند؟

 مگر تولید مواد مخدر افغانستان پس از اشغال آن توسط امریکا از 200 تن در سال به 9500 تن نرسیده است؟

به راستی آیا تا کنون پرچم رژیم اشغال گر قدس را با دقت نگریسته اید؟

آیا می دانید بر اساس آموزه های تورات تحریف شده و تلمود اسرائیلی ها معتقد به اشغال رودخانه نیل تا فرات هستند؟

در پرچم رژیم صهیونیستی خط آبی رنگ بالا نشانه نیل و خط آبی رنگ پایین نشانه فرات است و این یعنی اینکه اگر حزب الله لبنان و حماس و دولت سوریه نبودند هم اکنون به جای عراق با اسرائیل هم مرز بودیم! آن هم اسرائیلی به مساحت کل اردن، ترکیه، سوریه، لبنان، عراق، کویت و عربستان!!

 اسرائیلی پهناور و ثروتمند با ذخایر و معادن بی شمار!

آیا تا به حال تصور کرده اید که هم مرز بودن با اسرائیل تا چه اندازه می توانست هزینه بر باشد؟

هم مرز بودن با قومی که همچون حیوانات هار علاقه مند به جنگ افروزی بی حساب و کتاب دارند و به استناد آیات متعدد قرآن کریم وحشی گری و آدم کشی را نمی توانند ترک کنند!

امروز صرف هزینه مادی برای دفاع از سوریه و حزب الله لبنان و حماس به معنی جلوگیری از صرف هزینه های جانی برای جنگیدن با اسرائیل است!

به نظر شما کدام یک از کاندیدا ها در دفاع جانانه از حریم میهن، دین و ناموس ما توانمندتر است؟

سید محمد غرضی:دولتی که قصد مذاکره با آمریکا داشته باشد عمرش کوتاه می‌شود (گفتگوی ویژه خبری) محمد باقر قالیباف: مذاکره نه تابوست و نه راه حل همه مشکلات.مذاکره یک ابزار است.ما با آمریکا جایی که لازم باشد حتما مذاکره میکنیم.مذاکره با آمریکا هیچ گاه برای ما خط قرمز نبوده است. -گفتگو با خبرگزاری تسنیم (3 اردیبهشت)

حسن روحانی: ایران قرار نیست تا روز قیامت با آمریکا قهر باشد و رابطه قطع بماند. بلکه در شرایط مناسبی و با حفظ منافع ملی این نوع رابطه باید تغییر کند. در حال حاضر، رابطه ایران و آمریکا خصمانه است. آمریکا به هر بهانه‌ای به ایران فشار می‌آورد و در این رابطه کشورهای دیگر را هم تشویق می‌کند. ادامه این روند برای ایران، آمریکا و منطقه مسیر درستی نیست. ما باید این تخاصم را به تدریج مهار کنیم و آن را به رابطه تنش آمیز کاهش دهیم و بعد به سوی کاهش تنش حرکت کنیم. – خبرآنلاین (11 اردیبهشت)پ

علی اکبر ولایتی: با مدیریت درست می‌توان روابط خارجی را حل کرد، دلیلی ندارد با همه دنیا بد باشیم. دیدار با نخبگان خوزستان (28 فروردین)

محسن رضایی: ایران باید با استفاده از سیستم مذاکره‌ای از تحریم‌ها خارج شود و آماده مذاکره با آمریکا و اروپا هستیم. در جمع دانشجویان دانشگاه اصفهان

سعید جلیلی: با امریکا تقابل پارادایمی داریم. (گفتگو با شبکه خبر)   محمد ابراهیم نیا  
 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.