کدخبر: ۲۳۵۲
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۲:٤۹
چاپ

سفر ولایتی به بیرجند به روایت تصویر

سفر ولایتی به بیرجند به روایت تصویر

در حالی که ستاد مرکزی ولایتی در استان حضور ایشان را ساعت7:30 دقیقه صبح اعلام کرده بود هواپیمای ایشان حدود ساعت 10:10 به زمین نشست.

 

وی بلافاصله پس از ورود به شهر در جمع هوادارن خود در مصلی بیرجند به سخنرانی پرداخت.

پیش از سخنرانی ولایتی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حجه الاسلام تابعی،مسئول حزب موتلفه خراسان جنوبی در جمع هواداران  ولایتی سخنرانی کرد.

در این سفر محمد حسین فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی دکتر ولایتی را همراهی می کرد.

هاشمزهی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در مراسم استقبال دکتر ولایتی حمایت خود را از این داوطلب اعلام کرد.

جامعه اهل سنت خراسان جنوبی نیز با صدور بیانیه ای حمایت خود را از ولایتی اعلام کردندکه این بیانیه توسط میر صادقی، یکی از علمای اهل سنت بیرجند در مصلی قرائت شد.

دکتر ولایتی پس از سخنرانی در مصلی با امام جمعه بیرجند و برخی علمای استان دیدار کرد که در این دیدار امام جمعه طبس و برخی علمای اهل تسنن نیز حضور داشتند.

این دیدار در دفتر امام جمعه بیرجند برگزار شد.

وی پس از این دیدار بیرجند را به مقصد زاهدان ترک کرد.

-Mbs-Prophet-(PBUH)1 -Mbs-Prophet-(PBUH)2 -Mbs-Prophet-(PBUH)3 -Mbs-Prophet-(PBUH)4 -Mbs-Prophet-(PBUH)5 -Mbs-Prophet-(PBUH)6 -Mbs-Prophet-(PBUH)7 -Mbs-Prophet-(PBUH)8 -Mbs-Prophet-(PBUH)9 -Mbs-Prophet-(PBUH)10 -Mbs-Prophet-(PBUH)11 -Mbs-Prophet-(PBUH)12 -Mbs-Prophet-(PBUH)13 -Mbs-Prophet-(PBUH)14 -Mbs-Prophet-(PBUH)15 -Mbs-Prophet-(PBUH)16 -Mbs-Prophet-(PBUH)17 -Mbs-Prophet-(PBUH)18 -Mbs-Prophet-(PBUH)19 -Mbs-Prophet-(PBUH)20 -Mbs-Prophet-(PBUH)21 -Mbs-Prophet-(PBUH)24 -Mbs-Prophet-(PBUH)25 -Mbs-Prophet-(PBUH)26

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.