کدخبر: ۲٤۹۳۱
۲۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۸
وقتی مک دونالد ساندویچ های ویژه جام جهانی را تولید می کند
«برزیل برگر» میل دارید یا «پای سیب انگلیس»؟
بیرجند رسا- رستوران های زنجیره ای مک دونالد با آغاز جام جهانی 2014، ساندویچ های ویژه این جام را با نامهایی همچون برزیل برگر، مک ایتالیا و برگر مک فرانسه به بازار عرضه کرده است.
پایگاه خبری و تحلیلی بیرجند رسا: ساندویچ هایی با طعم جام جهانی. یک روز بیشتر تا آغاز رقابتهای جام جهانی نمانده است و حالا محصولات زیادی برای صید مشتریان، طعم جام جهانی به خودشان گرفته اند. حالا بیشتر برند ها و شرکت های تجاری از محصولات غذایی تا لوازم صوتی و تصویری به بهانه های مختلف مردم را ترغیب به خرید محصولاتشان می کنند تا آنها نیز از برگزاری پر بیننده ترین رقابت ورزشی در جهان سود ببرند. بنابراین تعجبی ندارد اگر رستوران معروف مک دونالد هم برای عقب نماندن از این بازار رقابتی، برگر های مخصوص این رقابتها را به بازار عرضه کند. آن هم به عنوان یکی از حامیان رسمی رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل.
رستوران مک دونالد، بزرگترین رستوران زنجیره ای در جهان است که بیش از 33000 هزار شعبه در 119 کشور دارد. حالا مک دونالد 800 شعبه در کشور بزریل برپار کرده است و قرار است به افتخار حضور 7 تیم قدرتمند برزیل، اسپانیا، آرژانتین، فرانسه، آلمان، ایتالیا و ایالات متحده که در این رقابت ها حضور دارند هفت برگرمخصوص که باتوجه به سلایق غذایی مردم این کشور ها است. تولید کرده و رونمایی کند. هرکدام از این برگر ها فقط در یک روز هفته سرو می شوند.
یکشنبه مک برزیل شامل گوشت گاو آنگوس، سس مایونز، سرکه مخصوص برزیلی،کاهو و پنیر امنتال
دوشنبه مک اسپانیا حاوی مرغ سوخاری با سس مایونز، روغن زیتون، پنیر بیکن تند، گوجه فرنگی و کاهو
سه شنبه مک آلمان شامل گوشت دنده، سس خردل آلمانی، پیاز قرمز، ترشی و پنیر بیکن تند
چهارشنبه برگر مک فرانسه حاوی مرغ سوخاری، پنیر خامه ذوب شده، پنیر پارمسان رنده شده، کاهو، گوجه فرنگی و پنیر امنتال
پنج شنبه مک ایتالیا حاوی شامل گوشت، سس گوجه فرنگی، پنیر رنده شده پارمسان و پپرونی
جمعه مک آرژانتین حاوی گوشت گاو آنگوس، سس مایونز چیمیکوری، کاهو، گوجه فرنگی، بیکن و پنیر چدار
شنبه مک آمریکا حاوی گوشت گاو آنگوس، سس گوشت، پیاز ترد، ترشی ، بیکن و پنیر چدار شنبه در دسترس است.
علاوه براین پای سیب های انگلیسی، قهوه ایتالیایی و سایر مخلفات و چاشنی هایی با تم جام جهانی در شعب مختلف مک دونالد عرضه می شود.
مک دونالد به عنوان رستوران رسمی جام جهانی برای حضور در این بازار جهانی 25 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است و قصد دارد مزه مسابقات بین المللی جام جهانی را به مشتریان پروپاقرصش و هواداران فوتبال در برزیل عرضه کند.
باید منتظر شروع رقابت های جام جهانی بود تا ببینیم مسافران این رقابت ها چقدر از خلاقیت مک دونالد استقبال می کنند؟
منبع: مهر