کدخبر: ۲۵٤۹
۲٤ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۰۹
چاپ

امام جمعه بیرجند :

رای دادن هم به عنوان یک وظیفه و هم به عنوان یک حق است

 رای دادن هم به عنوان یک وظیفه و هم به عنوان یک حق است

امام جمعه بیرجند با اشاره به حضور گسترده مردم افزود: حضور مردم برای سیاستمداران مستکبر این پیام را مخابره می‌کند که مردم پشت نظام هستند و هرگونه فکر تعدی را از ذهن آن‌ها خارج می‌کند

امام جمعه بیرجند پس از حضور در حوزه اخد رای میدان ابوذر بیرجند و انداختن رای خویش به صندوق شماره 22 این شهرستان در جمع خبرنگاران به موارد زیر اشاره کرد: رای دادن هم به عنوان یک وظیفه و هم به عنوان یک حق است که نظام برای مردم قائل شده است؛ و ما یاسد از این حق خویش استفاده کرده و در تصمیمات آینده نظام دخیل شویم.

وی با اشاره به هدایت جریان بیداری اسلامی توسط ایران ابراز داشت: حضور مردم به عنوان پشتوانه نظام بوده و تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن را خنثی می‌کند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم افزود: حضور مردم برای سیاستمداران مستکبر این پیام را مخابره می‌کند که مردم پشت نظام هستند و هرگونه فکر تعدی را از ذهن آن‌ها خارج می‌کند

از طرف دیگر حضور مردم دل دوستداران حق و حقیقت در سراسر دنیا را شاد کرده و زمینه هر گونه سوء استفاده دشمن را برطرف می‌کند.

رضایی با اشاره به اینکه قرار است از بین شش نفر حاضر فقط یک نفر انتخاب شود، اظهار داشت: قانون گرایی اقتضا می‌کند که زمانی که نتیجه انتخابات اعلام شود سایر کاندیداها به رای مردم احترام گذاشته و خود را برای خدمت به نظام در سایر حوزه‌ها آماده کنند.

رضایی ادامه داد: نامزدها بعد از انتخابات با تبریک به یکدیگر، بزرگواری خود را با اخلاق و قانون‌گرایی نشان می‌دهند.

وی افزود: البته جمع حاضر آگاه و هوشیارند و اجازه نمی‌دهند که زمینه برای بهره‌برداری دشمن آماده شود.

وی رهبری و مردم را برنده اصلی این انتخابات دانست و افزود: در طول مدت تبلیغات در یک فضای احترام آمیز به جامعه آگاهی داده شد که جضور در صحنه و زنده بودن نظام نیز نتیجه تلاش نامزدها و مردم است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.