کدخبر: ۲۵۹۳
۲٤ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:٤۵
چاپ

وی در جمع خبرنگاران به موارد زیر اشاره کرد:

استاندار خراسان‌جنوبی صبح امروز در محل شعبه اخذ رای شماره 22 مستقر در محل شهرداری بیرجند حضور پیدا کرده و رای خود را به صندوق انداخت.

استاندار خراسان‌جنوبی صبح امروز در محل شعبه اخذ رای شماره 22 مستقر در محل شهرداری بیرجند حضور پیدا کرده و رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری، تحلیلی بیرجندرسا، از مردم گرانقدر خواهشمندم که در ساعت‌های اولیه در پای صندوق‌های اخذ رای حضور پیدا کرده و امر رای دادن خود را به ساعت‌های آخر نیندازند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بیرجندرسا، مردم خراسان‌جنوبی در امر مشارکت در انتخابات پیشتاز، سرآمد، الگو و اسوه هستند که مشارکت 91 درصدی آن‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری دوره پیش و کسب رتبه دوم کشور در مشارکت نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موید همین موضوع است.

استاندار خراسان جنوبی افزود: امیدواریم که در انتخابات کنونی رتبه نخست در امر مشارکت را در سطح کشور کسب کنیم که نظرسنجی‌هایی که تا کنون در سطح کشور صورت گرفته نیز همین موضوع را تصدیق می‌کند.

وی حضور مردم را باشکوه و غیر قابل وصف دانست و افزود: این امر نشان دهنده اهتمام و توجه مردم به آینده سیاسی کشور و همچنین علاقه آن‌ها به نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری فرزانه انقلاب است.

استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: حضور پرشور مردم نشان می‌دهد که انشاءلله امروز شاهد خلق حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری خواهیم بود.

رشید انتخابات را بالاترین شاخص مردم سالاری دینی در کشور دانست و افزود: انتخابات سبب توسعه اندیشه‌های اسلامی در دنیا شده و معادلات را به نفع استراتژی‌های ناب و بی نظیر نظام مقدس جمهوری اسلامی تغییر می‌دهد.

وی با اشاره به تبلیغات تلویزیونی نامزدها ابراز داشت: این تبلیغات آزاد نشان داد که در نظام مقدس جمهوری اسلامی دموکراسی، آزادی بیان و احترام و تکریم نامزدها در حد اعلا وجود دارد

وی با اشاره به وجود اقوام و مذاهب مختلف در کشور گفت: علی رغم وجود این پراکندگی قومیتی و مذهبی، همه در مقابل دشمن با هم متحد بوده و اجازه دخالت دشمن در امور داخلی را نمی‌دهند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها