کدخبر: ۲٦۱۲
۲٤ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:٤۲
چاپ

مردم پای صندوق‌های رای:

چون کشورم را دوست دارم آمده‌ام/رئیس جمهور منتخب وعده‌ها را از یاد نبرد/رسانه‌های بیگانه از پیش شکست خورده‌اند

چون کشورم را دوست دارم آمده‌ام/رئیس جمهور منتخب وعده‌ها را از یاد نبرد/رسانه‌های بیگانه از پیش شکست خورده‌اند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ، تحلیلی بیرجندرسا، مردم خراسان جنوبی از ساعت‌های اولیه آغاز انتخابات با حضور پرشور خویش باری دیگر به ندای مقام معظم رهبری مبنی بر خلق حماسه سیاسی لبیک گفتند.

ما نیز برای همراهی با این مردم ولایت محور، پیش از ظهر امروز در اجتماع پرشورشان در یکی از شعب اخذ رای واقع در هنرستان فنی خیامی حضور یافتیم تا نظرشان راجع به حضور در انتخابات و انتظاراتشان از رئیس جمهور آینده را جویا شویم. نظر شما را به بخشی از این گفتگوها جلب می‌نماییم.

در ابتدا با یک جوان 34 ساله که در صف وسیع رای دادن انتظار میکشید تا در آینده سیاسی کشورش مشارکت بجوید، هم‌صحبت شدیم.

وی که به گفته خودش در تمامی انتخاباتی که حق رای داشته شرکت جسته بود، هدف خویش از شرکت در انتخابات را استفاده از حق قانونی خویش ابراز کرد و افزود: شرکت کرده‌ام تا از حق قانونی خودم استقاده کرده و با انتخاب رئیس جمهور در تصمیمات مهمی که قرار است بوسیله وی گرفته شود، موثر باشم.

وی عمل به وعده‌های داده شده را انتظار خود از رئیس جمهور آینده دانست و افزود: هر کدام از شش نامزد که انتخاب شدند باید به وعده‌های خود پایبند بوده و در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشا باشد.

وی در پاسخ به رسانه‌های بیگانه که بر طبل عدم حضور می‌کوبند ابراز داشت: این رسانه‌ها همیشه گمانه‌زنی‌های نادرست خود را ابراز می‌کنند، اما موضوعی که واضح است شکست همیشگی آن‌ها و سربلندی ملت ایران است.

در جای دیگری از این صف طویل که نمادی گویا از غرور ملی و بینش بالای سیاسی هموطنانمان است با یک بانوی جوان همصحبت شدیم.

وی که سومین حضورش در انتخابات را تجربه می‌کرد؛ ابراز علاقه به نظام را علت حضورش در انتخابات دانست و درک حرف مردم و اجتناب از شعار زدگی را انتظار خود از رئیس جمهور آینده بیان کرد.

وی تبلیغات نامزدها در رسانه ملی را عامل تاثیر گذار در شناساندن آن‌ها به جامعه بیان کرد و افزود: مناظره‌های انتخاباتی در این زمینه بیشترین تاثیر را داشتند.

وی ضمن اشاره به این موضوع که انتخابات بازنده‌ای جز دشمنان قسم خورده ملت ایران ندارد، گفت: انشاءلله هر کس که از طرف مردم برگزیده شد، بتواند مشکلات آن‌ها را حل کند.

در بیرون از سالن اخذ رای با یکی دیگر از همشهریانمان که دقایقی پیش رایش را به صندوق انداخته بود به گفتگو پرداختیم.

وی که 30 ستا سن داشت و تعداد حضورش در انتخابات را بعلت کثرت حضور بخاطر نداشت، هدف خویش از شرکت در انتخابات را سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد.

وی انتظار خویش از رئیس جمهور آینده را عمل به وعده‌های داده شده عنوان کرد و افزود: تبلیغات نامزدها در رسانه ملی و علی الخصوص مناظره‌ها به انتخاب من کمک شایان توجهی کرد.

یک همشهری 44 ساله که رایش را دقایقی قبل به صندوق‌ها سپرده بود، نیز در گفتگو با ما ابراز داشت: ما باید در تصمیم‌گیری‌های مملکتمان حتما شرکت داشته و سرنوشت کشور که توسط همین انتخابات آزاد رغم می‌خورد را خوب ترسیم کنیم.

وی حل مشکلات اقتصادی و برطرف شدن تحریم‌ها اما بدون عقب نشینی از حقوق مسلم ملت را خواسته خود از رئیس جمهور آینده بیان کرد و افزود: اختیارات رئیس جمهوری برای حل این مشکلات کافی است اما از یاد بردن وعده‌ها و کنار گذاشتن احزاب رقیب بعد از انتخاب شدن؛ از آفاتی است که تحقق این موضوع را با مشکل مواجه می‌کند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها