کدخبر: ۲٦٤۸
۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۵:۱۵
چاپ

خراسان جنوبی صحنه حضور و حماسه سیاسی

خراسان جنوبی صحنه حضور و حماسه سیاسی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ، تحلیلی بیرجندرسا، مردم متدین و ولایت مدار خراسان‌جنوبی از اولین ساعات صبح دیروز با حضور گسترده خویش پای صندوق‌های رای با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب حماسه سیاسی را شکل دادند.

دیروز تنها چیزی که بیش از همه، نظرها را جلب می‌کرد حضور بود و حضور و حضور

همه از پیر و جوان، زن و مرد، فقیر و مرفه با هر فکر و عقیده‌ای آمده بودند و دقایق زیادی را در صف‌های به هم پیوسته سپری کرده بودند تا باری دیگر بر جمهوریت نظام تاکید کرده و وحدت ملی خویش را به منصه ظهور برسانند.

ما نیز با حضور در برخی از شعب اخذ رای شهر بیرجند سعی کردیم تریبونی برای انعکاس دیدگاه‌های بعضی از مردم قراردهیم و  جلوه‌ای از این حضور به یاد ماندنی را به تحریر در آوریم.

آنچه در زیر می‌آید گفتگوی خبرنگارپایگاه خبری، تحلیلی بیرجندرسا، با دو نسل متفاوت دوره قبل از انقلاب و بعدازانقلاب اسلامی ایران است:

احمدی 41 ساله که در شعبه شماره68 واقع در حسینیه سیدالشهدا رای خود را به صندوق می‌انداخت و به گفته خودش در تمامی انتخابات ممکن شرکت داشته؛ در گفتگو با خبرنگار ما هدف خویش از شرکت در انتخابات را حضور در سرنوشت کشور دانست و افزود: اقتدار و در نظر داشتن منافع نظام از خصوصیات کاندیدای اصلح است.

وی مناظره‌های انتخاباتی را اثرگذارترین بخش تبلیغات کاندیداها دانست و افزود: در تمامی انتخابات مردم برنده اصلی و دشمن شکست خورده همیشگی بوده است.

وی خطاب به رسانه‌های مغرض ابراز داشت: بیایید واقعیت‌ها را منعکس کنید که جز علاقه به نظام چه چیزی می‌تواند عامل معطلی چند ساعته مردم در شعب اخذ رای برای مشارکت در انتخابات باشد.

علی قدوسی 18 ساله که برای اولین بار طعم مشارکت در سرنوشت کشور را می‌چشید و در شعبه اخذ رای شماره 34 واقع در مجتمع آموزشی تیزهوشان رای خود را به صندوق می‌انداخت ضمن ابراز خوشحالی از اولین حضورش در عرصه سیاسی کشور ابراز داشت: بخاطر کشورم حضور پیدا کردم تا مشتی بر دهن آمریکا زده و ارزش‌های دفاع مقدس را زنده نگه دارم.

وی ساده زیستی، رعایت عدالت و احترام به حقوق مردم را به عنوان خواسته‌های خود از رئیس جمهور منتخب عنوان کرد و افزود: هر کس که انتخاب شد باید به وعده‌های خویش عمل کند.

 وی خطاب به رسانه‌های بیگانه گفت: دست از سنگ اندازی‌هایتان بردارید؛ زیرا مردم بدون توجه به تبلیغات شما در هر صورت و با هر شرایطی در صحنه حضور پیدا می‌کنند.‌تایاشنمن

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها